جانشین فرمانده سپاه بوکان گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های مادی و معنوی کشور هستند که تلاش‌های آن‌ها می‌تواند تضمین کننده موفقیت‌های بزرگ آینده برای نظام و مملکت باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، مقصود وکیلی در نشست فرهنگی سیاسی دانش‌آموزان دختر بوکانی به مناسبت دهه فجر در دبیرستان نمونه دولتی تمدن این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب بالندگی کشور در تمام عرصه‌ها شده است و این رشد و شکوفایی را باید قدر دانست.

وی تصریح کرد: اگر نگاهی به شرایط امروز کشور داشته باشیم متوجه می‌شویم که انقلاب اسلامی موجب بالندگی کشور در تمام عرصه‌ها شده است و این رشد و شکوفایی را باید قدر دانست.

وکیلی ادامه داد: یکی از راه‌های پی بردن به دستاوردهای انقلاب اسلامی مقایسه وضعیت کنونی کشور با وضعیت کشورهای مسلمان و منطقه است که به ما نشان می‌دهد انقلاب اسلامی در این مدت توانسته استعداد جوانان کشور را شکوفا کند.

وی خاطر نشان کرد: این رشد و شکوفایی در واقع به خاطر نعمت ولایت است که از سیاست و فرهنگ اسلامی ما استخراج شده و توانسته به ایرانیان جایگاه و رتبه ممتازی در جهان بدهد.

وکیلی با اشاره به ویژگی‌های آموزش و پرورش، ابراز داشت: این مجموعه امتیازات فراوانی دارد و اگر از این مزیت‌ها به درستی استفاده شود می‌توان به بهترین نتایج امید داشت.

وی افزود: شما دانش‌آموزان سرمایه‌های مادی و معنوی مملکت هستید که تلاش‌های امروز شما می‌تواند تضمین کننده موفقیت‌های بزرگ آینده برای نظام و مملکت باشد.

وکیلی گفت: ظلم و ستم‌هایی که از طرف رژیم پهلوی و کشورهای استکباری قبل از انقلاب به مردم تحمیل می‌شد هیچ‌گاه از خاطره ملت پاک نخواهد شد./س

برچسب ها: کشور ، بوکان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.