کمپ موقت ترانزیت، محل اسکان منافقین در پادگان لیبرتی بامداد امروز(شنبه) مورد اصابت موشکی قرار گرفت.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، ساعت 5صبح امروز کمپ ترانزیت مورد اصابت موشک قرار گرفت و تاکنون خبری از میزان خسارات در دست نیست.

اعضاي گروهك تروريستي منافقين كه سالها در سركوب مردم عراق به رژيم صدام، ديكتاتور سرنگون‌شده اين كشور كمك كردند، پس از اخراج از پادگان اشرف و به خواست خودشان به كمپ ليبرتي در بغداد رفتند كه اين كمپ در يك محله سني‌نشين و درگير جنگهاي طايفه‌اي است.

کمپ ترانزیت مساحتی یک کیلومتری و محصور از پادگان لیبرتی (پادگان سابق آمریکایی‌ها در بغداد) است که به صورت موقت برای اسکان منافقین در نظر گرفته شده تا از این مکان خاک عراق را ترک کنند.

مدتی است که سرکردگان گروهک تروريستي منافقین از جمله مریم رجوی سعی می‌کنند به طرق مختلف کمپ موقت ترانزیت را مکانی نامناسب و غیر قابل سکونت نشان دهند تا از این طریق توجیهی برای بازگشت به پادگان اشرف پیدا کنند.

احتمال ديگر اين است كه سران گروهك تروريستي منافقين به خاطر جداشدن صدها نفر از اين گروهك تروريستي و بازگشت آنان به زندگي عادي و اينكه زمزمه‌هاي فرار بسياري ديگر از اعضاي حاضر در ليبرتي براي جداشدن از آن به گوش مي‌رسد، اين حمله را ترتيب داده باشند تا به نوعي از اعضاي گروهك انتقام بگيرند.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار