تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد با پیروزی 21 امتیازی مقابل ماکارونی قزوین بیشترین شانس را برای قهرمانی در این دوره از مسابقات سوپر لیگ پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  با توجه به اینکه مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال  بانوان به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود تیم دانشگاه آزاد  با پیروزی در تمام بازیها دور رفت نزدیک ترین تیم به قهرمانی لقب گرفت.

 در آخرین  بازیهای  دور رفت فینال دو تیم ماکارونی قزوین و دانشگاه آزاد به مصاف هم رفتند.
 
تیم ماکارونی که سال قبل هم قهرمانی لیگ را به دست آورده بود در کوارتور اول بازی  نزدیکی را با حریف تهرانی انجام داد و با تنها دو اختلاف کوارتر راواگذار  کرد اما از 10 دقیقه دوم با بازی خوب تینا عیائیان در دانشگاه آزاد، امتیاز آوری تیم قزویتی برای پنج دقیقه متوقف شد.

در حالی که قزوینی ها آیشا محمد بازیکن نیجریه ای را برای قدرت بیشتر به ترکیب خود اضافه کرده بودند این بازیکن روز خوبی را پشت سر نگذاشته و کمکی به امتیاز آوری  تیمش نکرد این ترتیب نیمه اول با نتیجه 39 بر31 به سود دانشگاه  تمام شد.


*** اختلاف 20 امتیازی در نیمه دوم


 هر چند بازیکن  نیجریه ای قزوین در ابتدا در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد اما باز هم بازیکنان دانشگاه آزاد به خوبی این بازیکن را دفاع کرده وتا سه دقیقه به پایان کوارتر سوم اختلاف به 20 امتیاز رسید.

 دانشگاه ازاد  در کوارتر آخر بازی را به طور کامل در دست گرفت و با بازی خوب آیرین ملکیان ، سپیده جعفری در شرایطی که تینا عیسائیان ، خاطر چهار خطایی شدن دقایق کمتری در زمین حضور داشت اختلاف 20 امتیازی حفظ شد.
 تلاش های دقایق آخر قزوینی ها تنها  جلوی بالاتر رفتن اختلاف امتیاز را گرفت و در نهایت بازی با نتیجه 82 بر61 به سود دانشگاه آزاد تمام شد.

***دومین تست دوپینگ  از بانوان


 در این دیدار برای دومین بار  در لیگ بانوان از بازیکنان دو طرف تست دوپینگ گرفته شد که تیناعسائیان از تیم دانشگاه ازاد  و آرمینه پطروسیان از تیم ماکارونی قزوین برای تست فرا خوانده شده  و دو بازیکن هم بر اساس قرعه کشی تست دادند.

 با این نتیجه،  تیم قزوین باید با اختلاف  امتیاز بالاتری  در دور برگشت دانشگاه  را شکست دهد  تا شانس قهرمانی  داشته باشد.

 در آخرین  دیداردور رفت مرحله نهایی تیم گاز تهران با نتیجه  99 بر 75 شهرداری بندر عباس را شکست داد.

 گفتنی است:  دور برگشت بازیها از فردا با بازی در تهران آغاز می شود./آق

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، به
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار