عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بيان اينكه جبهه پایداری ضلع اول انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهد بود، از سایر گروه‌ها و تشكل‌ها براي اتحاد با اين جبهه در انتخابات دعوت كرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به ورود جبهه پایداری به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اشاره کرد و گفت: جبهه پایداری تصمیم گرفته است که برای انتخابات سال آینده كانديدا معرفی کند.

وی در ادامه افزود: در خصوص افراد مختلفی بحث و اولویت‌بندی‌ها نیز مشخص شده است و به زودی کاندیدای مورد نظر اين جبهه اعلام خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص اعلام نام سعید جلیلی، سيدمسعود میرکاظمی و سيدپرويز فتاح به عنوان نامزدهای جبهه پایداری گفت: چنین مسئله‌ای را تایید نمی‌کنم که اینها هستند یا نیستند.

حسینیان همچنین در خصوص ائتلاف با 1+2 گفت: ما یک کاندیدای مشخص داریم و معتقدیم کاندیدای ما اصلح است و تلاش خواهیم کرد تا شناخته شده و آراي مردم را جلب كند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با 1+2 ائتلاف خواهید کرد، اظهار داشت: ما از سایر گروه‌ها می‌خواهیم براي انتخابات سال آينده با جبهه پایداری متحد شوند.


حسینیان در خاتمه تاکید کرد:‌ جبهه پايداري ضلع اول انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهد بود.
انتهای پیام/س2

برچسب ها: جبهه ، پایداری ، حسینیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار