ماجرای "دختر آتاتورک" و "پسر امام خمینی(ره)"، خاتمي اولین گزينه انتخاباتي جبهه اصلاح‌طلبان، آزادي مرتضوي با صدور قرار تامين، مخالفت صددرصدي مجلس با توليد "پروژه لاله‌‌"، عدم ارائه لايحه بودجه چند‌دوازدهمي و اظهارات رئيس دستگاه قضا درباره نسبت‌هاي رئيس جمهور به قضات و نمايندگان از مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) به اين شرح است:


ماجرای "دختر آتاتورک" و "پسر امام خمینی(ره)" در یک ضيافت رسمي
سفیر پیشین ایران در ترکیه در نشستی به بازخواني ماجرای "دختر آتاتورک" و "پسرامام خمینی" در یک میهمانی پرداخت.



مخالفت صددرصدي مجلس با توليد "پروژه لاله‌‌"/ سوال از وزير فرهنگ در دستور كار

رئيس کميته ارشاد و تبليغ اسلامي مجلس‌ با تاکيد بر مخالفت صددرصدي مجلس با توليد پروژه لاله‌ گفت: عدم توقف در توليد اين پروژه طرح سوال از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي را در پي خواهد داشت.



عدم ارائه لايحه بودجه چند‌دوازدهمي، تخلف از قانون است/ تصويب بودجه تا پايان امسال ممكن نيست
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با يادآوري تاخير دولت در ارائه لايحه بودجه 92، گفت: آیین‌نامه داخلی مجلس تاکید دارد چنانچه بودجه تا 15 آذر تقدیم مجلس نشود، دولت باید لایحه بودجه چنددوازدهم را نیز به همراه بودجه سالانه تقدیم مجلس کند كه در غیر این صورت تخلف كرده است.



خاتمي اولین گزينه انتخاباتي جبهه اصلاح‌طلبان/هاشمي كانديداي مورد نظر اصلاحات نيست
عضو جبهه اصلاح‌طلبان گفت: در صورتي كه خاتمي تصميم نهايي‌اش را براي انتخابات اعلام كند، اصلاح‌طلبان بر روي وي اجماع مي‌كنند.



انقلاب ايران بزرگترين تحول ايدئولوژيک در منطقه وجهان بود
دبير سابق دفتر تحکيم وحدت با بيان اينکه تمامي انقلاب‌هايي که تاکنون در جهان شکل‌گرفته بر ريشه‌ اقتصادي داشته است، گفت: انقلاب اسلامي ايران بزرگترين تحول سياسي ايدئولوژيک در منطقه و جهان بود.




برای دولت آمریکا، استقلال‌ يك‌ ملت‌ مثل‌ يك‌ دشنام‌ مي‌ماند
خيلى مهم است كه نيروى سوگلى رژيمى، على‌رغم همه‌ى تبليغات و تلقيناتى كه شده بود، در يك برهه‌ حساس، آن شجاعت و آن آگاهى را پيدا كند كه با ظلم و طغيان به صورت صريح مقابله كند و خود را به جناح اسلام و حق متصل نمايد و اين اتفاق افتاد. در روز نوزدهم بهمن، آن چهره‌هاى جوان و مصمم نيروى هوايى که بسيارى از آنها همين امروز بحمداللَّه در خلال عناصر مسؤول و كارگزار نيرو حضور دارند و بعضى از آنها هم به شهادت رسيده‌اند، عليه رژيم وابسته‌ى پهلوى اعلام موضع كردند و مردم را دلگرم نمودند.



رسانه‌ها عامل نمايش توان دفاعي کشور هستند
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اين نيرو را متعلق به همه مردم کشور دانست و گفت: معنای بازدارندگی این است که آن‌قدر توان داشته باشیم که دشمن اجازه تعرض به مرزهای ما را به خود ندهد، لذا این را به وسیله رسانه می‌توان به نمایش گذاشت.



نگاهمان به پيشنهاد آمريکا براي مذاکره مثبت است
سفیر ایران در روسیه گفت: موضع اصولي ما درباره پرونده هسته‌ای این است که با کشورمان به دليل سياست‌هاي دوگانه آمريکا با روش استاندارد دوگانه برخورد نشود.



انتخابات در ايران آزاد است/22 بهمن، پاسخ دندان شکن مردم به استکبار است
معاون وزير کشور گفت: ايران در طول تاريخ يکي از کشورهايي است که تعداد زيادي انتخابات برگزار کرده و هر کدام نتايج قابل قبولي داشته چرا که انتخابات در ايران آزاد است.



سياست خارجي يکي از شاخص‌هاي اصلي در تامين امنيت ملي کشور است
معاون آسيا و اقيانوسيه وزارت امور خارجه گفت: سياست خارجي کشورمان طي 30 سال گذشته يکي از مهم‌ترين شاخص‌هاي اصلي در تامين امنيت ملي در کشور است.



تحریم‌ها بهانه‌ای برای دست کشیدن ایران از فعالیت‌های هسته‌ای است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: تحريم‌هايي که از سوی آمریکا و غرب در دستور کار قرار گرفته از 14 فوريه آغاز شده که اين تحريم‌ها تنها به بهانه دست کشيدن از فعاليت‌هاي هسته‌اي کشورمان است.



مرتضوي با صدور قرار تامين آزاد شد/تحقیقات لازم توسط بازپرس از فاضل لاريجاني صورت گرفت
دادستاني تهران اعلام كرد: رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی و فاضل لاریجانی ادامه دارد.




نسبت‌هاي رئيس جمهور به قضات و نمايندگان را جرم مي‌دانم/ به خاطر مصالح نظام سکوت مي‌کنم
رئيس قوه قضاييه گفت: آنچه که در روز یکشنبه مجلس رخ داد، به کام ملت بسیار تلخ بود و اینجانب با این‌که نسبت‌های رئیس‌جمهور در مورد قضات محترم قوه قضاییه و نمایندگان محترم مجلس و روسای قوا را کذب، افترا، خلاف تمام موازین شرعی و قانونی و جرم می‌دانم، فعلا به خاطر مصالح نظام و تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری سکوت می‌کنم.



خبرنگار باشگاه خبرنگاران طعم تلخ شکنجه را چشيد + تصاوير
خبرنگار باشگاه خبرنگاران در راستار تهيه گزارش از موزه عبرت براي درك بهتر و بيشتر گفته‌ها و روايات زندانيان سياسي قبل از انقلاب، لحظاتي برخي شكنجه‌هاي اين موزه را لمس كرد.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار