انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود.ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه بنا نهاد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این بیانیه آمده است:

بيست‌ و دوم بهمن ماه يوم الله پيروزي انقلاب اسلامي ، نقطه عطفي در تاريخ ايران و جهان بود كه ضمن قطع شدن دست مستكبران از دامن ملت ايران، نظامي جديد با حرفي نو به ميدان آمد وطنين آرمان‌هايش امروز از خاورميانه تا قلب اقتصادي آمريكا شنيده مي‌شود . اينك جشن پيروزي انقلاب اسلامي در حالي برگزار مي‌شود كه به لطف خداوند متعال آثار اين انقلاب در جهان هويدا گشته و پيام انقلاب اسلامي به قلب تمام آزداي خواهان جهان نفوذ كرده است.
و اکنون بيداري اسلامي بعنوان يک پديده متاثر از نهضت فکري جمهوري اسلامي ایران در قالب يک جنبش اجتماعي و سازماني رخ نموده است. اين جريان در عرصه منازعات سياسي و امنيتي علاوه بر اينکه موجوديت و نفوذ خود را به اثبات رسانيده است مي رود تا به قدرت بلامنازع نقش آفرين در سطح جهاني تبديل شود.
22 بهمن ماه فرصتی است برای نمایش نماد قدرت و اقتدار ملي در برابر توطئه جويان مستكبر که بی شک مردم بصير ايران آگاهند در این مقطع ویژه از زمان حضور مقتدرانه ملت ایران ، صف آرايي در صحنه جنگ نرم و نمادي از مشروعیت نظام می باشد و گامي است كه به لطف الهي در كنار حضور پرشور در انتخابات آتي برداشته خواهد شد و همچون گذشته بازدارنده در برابر دسيسه چيني‌هاي شيطان‌ بزرگ خواهد بود.
دفتر تبلیغات اسلامی درطليعه سی و چهارمین تولد دوباره ايران سرافراز با گراميداشت سی و سومین بهار انقلاب و دهه مبارک فجر ضمن گراميداشت یاد و خاطره بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خمیني(ره) و شهداي گرانقدر اين انقلاب از مردم فهيم و شريف ايران دعوت می نماید در اين برهه حساس از تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي با حضور منسجم، آگاهانه و پر شور خود در راهپيمايي عظيم 22 بهمن به عنوان روز وحدت، آزادگي و يکپارچگي ملتي سرافراز، تجديد بيعتی دوباره با مقام معظم رهبري نموده و ضمن حمايت از دستاوردهاي انقلاب بر تداوم راه امام(ره) و خط امام(ره) که راه هميشگي ملت ماست تاکيد ورزند./س
برچسب ها: قم ، بیانیه ، دفترتبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.