محمدرضا سجادي سفير ايران در روسيه در کنفرانس خبري در سرويس خبري ريانووستي روسيه اعلام کرد مسکو و تهران برغم تحريم هاي يکجانبه غرب به همکاري هاي خود ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري ترند، وي افزود: ايران و روسيه هيچ محدوديتي در گسترش سطح روابط ندارند و اين اقدام، کاملا قانوني است.

محمد رضا سجادي اعلام کرد علي اکبر صالحي وزير امور خارجه ايران يازدهم و دوازدهم فوريه براي گفتگو با مقامات روسيه درباره همکاريها با اين کشور در بخش هاي اقتصادي ، انرژي و کشاورزي از مسکو ديدن مي کند.

اين ديپلمات ايراني در ادامه گفت سفر صالحي به مسکو همزمان با نشست کميسيون بين دولتي دو کشور صورت مي گيرد که موضوعات اقتصادي ، انرژي و توسعه همکاريها در بخش کشاورزي در دستور کار آن قرار دارد.

وي همچنين در خصوص تجاوز اخير رژيم صهيونيستي به مركز تحقيقاتي دمشق هم گفت بنابر ادعاي واهي صهيونيستها اگر اين مركز انبار سلاح شيميايي بوده باشد پس اين تجاوز به فاجعه اي جهاني منجر شده است.

سجادي در ادامه كنفرانس خبري خود در مسكو اظهار داشت به راستي اگر گفته هاي رسانه هاي غربي درخصوص بمباران مركز علمي دمشق درست باشد و اين مركز انبار سلاح هسته اي باشد پس فاجعه اي جهاني به اجرا در آمده كه بر ضد بشريت است.

سفير ايران در روسيه با بيان اينكه تل آويو با اين تجاوز نشان داد كه به قوانين بين المللي پايبند نيست افزود كشورهاي غربي با حمايت مالي و تسليحاتي از تروريستها در سوريه به تنش ها در اين كشور كمك كردند.
محمد رضا سجادي در پايان كنفرانس خبري خود تصريح كرد اطلاعات حاكي از آن است كه پس از تجاوز رژيم صهيونيستي به سوريه  همبستگي ملت اين كشور با يكديگر افزايش يافته است.

برچسب ها: روسیه ، ایران ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار