عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: دولت طبق قانون بايد تا 15 آذر لايحه بودجه را تقديم مجلس مي‌کرد و اکنون تاخير در تقديم آن باعث متضرر شدن کشور و ايجاد نوعي بي‌برنامگي شده است.

حسينعلي حاجي‌دليگاني، نماينده مردم شاهين‌شهر و ميمه، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تأخير دولت در تقديم لايحه بودجه به مجلس گفت: بودجه، سند دخل و خرج مالي يك سال كشور است و طبق قانون بايد تا 15 آذر و سروقت تقديم مجلس مي‌شد.
 
وي ادامه داد: برنامه يك ساله بودجه جزئي از برنامه پنج ساله توسعه، و برنامه پنج ساله، يک چهرم سند چشم‌انداز است، لذا تبعات و نتيجه تاخير تقديم لايحه بودجه به مجلس بر همه برنامه‌هاي مذکور نامطلوب خواهد بود.  
 
نماينده مردم شاهين‌شهر و ميمه افزود: تاخير در تقديم بودجه باعث متضرر شدن کشور و ايجاد نوعي بي‌برنامگي شده است.
 
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به تاخير پيش‌آمده در تقديم بودجه، تصريح کرد: با توجه به اينکه بررسي لايحه بودجه، 2 ماه فرصت زماني نياز دارد لذا دولت بايد همراه با تقديم لايحه بودجه، لايحه 2 يا 3 دوازدهمي را نيز تقديم کند.  
 
حاجي‌دليگاني در پايان خاطر نشان کرد: در جلسات اخير بين دولت و مجلس، گفتگوهايي در زمينه بودجه نيز شده است و پيش‌بيني مي‌شود که اين لايحه به زودي تقديم مجلس شود.  
 
انتهاي پيام/    
برچسب ها: لایحه ، بودجه ، مجلس ، تاخیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار