رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با اشاره به نشست امشب(شنبه) دولت و مجلس گفت: کلیات کمک نقدی به مردم در این جلسات نهایی شده اما اعداد و ارقام اعلامی میزان این کمک نقدی هنوز قطعی نشده است و ارقام منتشر شده توسط برخی رسانه ها قابل استناد نیست.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به نشست امشب(شنبه) مجلس و دولت اشاره کرد و گفت:کلیات کمک نقدی به مردم در این جلسات نهایی شده اما اعداد و ارقام اعلامی میزان کمک نقدی به مردم هنوز قطعی نشده است و ارقام منتشر شده توسط برخی رسانه ها قابل استناد نیست.
 
وی در ادامه افزود: در این جلسه مقرر شد دولت بر اساس منبع کلی که در نظر گرفته شده کمک را در دو رقم متفاوت به مردم پرداخت کند که زمان و نحوه پرداخت این مبلغ توسط رئیس جمهور و یا وزیر اقتصاد اعلام خواهد شد.
 
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اشاره و تصریح کرد: بحث پیرامون اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها کماکان ادامه داشته و مقرر شد همچنان و در قالب چندین نشست کارشناسی ادامه یابد.
 
وی اضافه کرد: طبیعتا اجرای فاز دوم هدفمندسازی در سال جاری امکانپذیر نبوده و بحث درباره نحوه گنجاندن آن در لایحه بودجه سال 92 نیز به جلسات کارشناسی بعدی موکول شد.
 
وی خاطرنشان کرد: نشست مشترک بعدی دولت و مجلس پنج شنبه 26 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران نشست مشترک اقتصادی دولت مجلس امشب بعد از اذان مغرب آغاز شده و تا ساعت 21 ادامه یافت.
 
علی لاریجانی و محمود احمدی نژاد در این جلسه حضور داشتند.
انتهای پیام/س2
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار