نسل جدید تبلت ها را دیگر نمی‌توان فقط یک تبلت نامید این وسیله ها بیشتر شبیه یک رایانه قابل حمل می باشند.

به گزارش اورژانس it باشگاه خبرنگاران و به نقل از سی نت پس از خبرهای بسیار در مورد تبلت جدید مایکروسافت، بالاخره در این هفته شرکت سازنده رسما قابلیت های معمول خود را منتشر کرد.
پیش از این برخی از ویژگی های این دستگاه به طور غیر رسمی منتشر شده بود اما در این گزارش کیسه مشخصات این محصول معرفی خواهند شد.



از لحاظ ابعاد و وزن sur face pro کمی سنگین و بزرگ به نظر می رسد این محصول قطری در حدود 13/5 میلی متر و وزنی در حدود 2 پوند دارد البته باید در نظر داشت که این محصول از صفحه نمایش 10/6 اینچی با قابلیت تفکیک پذیری1920×1080 که فول hd هم هست، استفاده می کند.


از لحاظ کارایی، وجود یک پردازشگر 5 هسته ای و حافظه ram - چهار گیگابایتی و گرافیک intel 4000 نسخه ای حرفه ای ویندوز 8 باعث شده تا هم ردیف یک رایانه‌ی قابل حمل حرفه ای باشد.

از نقاط مهم ضعف این دستگاه عدم پشتیبانی از یک باتری قوی می‌باشد که طبق بررسی ها صورت گرفته تنها 5 ساعت می‌توان به صورت مداوم از آن استفاده کرد البته علت این ضعف باتری بهره مندی از پردازشگر قوی نیز می باشد.



استفاده از نسخه آخر نرم افزار office پشتیبانی از درگاه home , vsb3 نیز از دیگر قابلیت های این محصول می باشد.

 از نقاط جذاب کارایی این تبلت به قابلیت قلم الکترونیکی آن می توان اشاره کرد با استفاده از این قلم تبلت تبدیل به یک بوم نقاشی می شود. /ح

برچسب ها: تبلت ، رایانه ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.