فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان استان مرکزی از انهدام یک باند 4نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در "میلاجرد" خبر داد و گفت: در پی دستگیری یکی از خرده فروشان مواد مخدر در شهر میلاجر دستگیری سایر همدستان وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سرگرد ایرج کاکاوند افزود:در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان بیش از 2کیلو400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

 سرگرد کاکاوند افزود: در کنار مواد مکشوفه حدود 2کیلو و500 گم از مواد قهوه ای رنگ شبیه تریاک از قبیل لواشک وکا کائو و...کشف شد که متهمین اظهار داشتند قصد ترکیب این مواد را با مواد مخدر و توزیع آن را داشتند.

کشف 600 میلیون ریال کالای قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان استان مرکزی از کشف 600 میلیون کالای قاچاق و دستگیری : 3 نفر متهم در این زمینه در 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوحمزه امین نژاد گفت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام ایست و بازرسی و گشت مستمر در محور دلیجان به سلفچگان موفق به کشف 3200 ثوپ پوشاک به ارزش300 میلیون ریال و همچنین مقادیر زیادی داروهای نیروزا به ارزش 300 میلون ریال شدند.

رد رشوه هفت میلیون ریالی از سوی ماموران انتظامی اراک

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رد رشوه7میلیون ریالی مأموران انتظامی کلانتری 17 شهرستان اراک و دستگیری رشوه دهنده خبر داد .

سرهنگ علی دستور گفت: ماموران انتظامی کلانتری 17 داود آباد از توابع فرماندهی انتظامی شهرستان اراک  حین گشت زنی یک دستگاه کامیون ماک راکه حامل مقدار 26 هزار  لیتر سوخت قاچاق نفت کوره بود متوقف کردند که راننده خودرو برای فرار از قانون  هفت میلیون ریال بعنوان رشوه به ماموران پیشنهاد دادند که ماموران ضمن رد رشوه پیشنهادی با تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده متهم رابه مرجع قضایی معرفی کردند.

شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات استان مرکزی از دستگیری باند5 نفره سارقان منزل در محلات خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقتهای متعدد منزل از اوایل سال جاری در سطح شهرستان محلات شناسایی ودستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ دوم فرامرز گودرزی افزود:  با اقدامات فنی و پلیسی وتحقیقات گسترده ،همچنین بررسی شیوه های سرقت و بدست آوردن سرنخ های لازم نهایتا سه نفر از متهمان که هر سه اهل و ساکن استان کرمانشاه می باشند ،شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: در ادامه تحقیقات دو نفر دیگر از سارقان اهل و ساکن کرج نیز شناسایی و پس از اخذ نیابت متهمان دستگیر و همگی درتحقیقات انجام شده لب به اعتراف گشوده و به 5 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
برچسب ها: قاچاق ، کاکائو ، لواشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.