رئیس فدراسیون والیبال گفت: به دلیل حواشی و اتفاقات پیش‌آمده در والیبال کردستان، در حال حاضر این ورزش از سایر استان‌ها عقب‌مانده و برای جبران باید به اختلافات پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، داورزنی در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال کردستان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان ریشه عقب‌ماندگی والیبال در کردستان را وجود اختلافات و دودستگی‌ها در میان فعالان این ورزش در استان دانست و با اشاره به لطمه‌بزرگ این قضیه برای ورزش گفت: نباید اجازه داد دود این حواشی و اختلافات به چشم والیبال و ورزشکاران این رشته برود.
وی  ظرفیت‌بالای جسمانی ورزشکاران‌ کردستانی با توجه به شرایط اقلیمی و فیزیک‌بدنی خاص مردمان این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جای تاسف دارد که با وجود این منبع سرشار نیرو و توان والیبال کردستان جایی در میان استان‌های برتر این رشته در کشور ندارد چرا که توان‌ بدنی ورزشکاران‌کردستان از 70 درصد دیگر استان‌های کشور بالاتر است.
رئیس فدراسیون والیبال، رسالت مهم هیئت والیبال استان را فراهم آوردن شرایط برای کشف و دیده‌شدن استعدادهای این ورزش عنوان و برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی‌مختلف را در همین‌راستا ارزیابی کرد.
رئیس فدراسیون والیبال در پایان ابراز امیدواری کرد پیشکسوتان و فعالان این ورزش در سطح استان همکاری خود را با ریاست جدید هیئت والیبال افزایش‌داده تا این رشته‌ورزشی در آینده نزدیک شاهد اوج‌گیری در کشور و حضور ورزشکاران در رده‌های مختلف ملی باشد./س
برچسب ها: والیبال ، پیشکسوت ، فیزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.