سالها از آخرین بازی که هواداران بسکتبال ایران یک بازی تیم ملی را در ایران شاهد بوده اند می گذرد، مهمترین نکته بازی های غرب آسیا برای ایران فرصت تماشای بازی های ملی در خانه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات بسکتبال غرب آسیا ار فردا در سالن بسکتبال آزادی آغاز می شود، تماشاگران ایرانی که پس از میزبانی مسابقات جوانان آسیا چند میزبانی رقابت های زیر 15 و زیر 16 سال را به چشم دیده اند فرصت خوبی برای تماشای بازی های ملی بزرگسالان با حضور ملی پوشان اصلی و حریفان قدرتمندانه تیم ملی کشورمان با تمام بازیکنان اصلی در این بازی ها به دنبال پس گرفتن مقام قهرمانی غرب آسیا، آماده سازی جام ملت ها و جبران شکست های قبلی به تیم هایی مثل اردن و لبنان است.

از بین 3 تیم دیگر هم 2 تیم جواز حضور در جام ملت های آسیا را پیدا می کنند و به همین دلیل رقابت مهمی بین 3 تیم باقیمانده شکل می گیرد هرچند در بین تیم های حاضر عراق قدرت بالایی برای مقابله با تیم های دیگر ندارد.

تیم لبنان با کنار گذاشتن ابراهیم احمد به خاطر مسائل انضباطی تمام ستارگان دیگر خود را به همراه دارد و در اردن هم سم داگلاس و زید عباس غایبان بزرگ این تیم خواهند بود هرچند سایر بازیکنان ترکیب اصلی به خصوص رشیم رایت این تیم را همراهی می کنند.

ملی پوشان کشورمان در قدم اول فردا با اردن روبرو خواهند شد روز جمعه دیدار آسانی با عراق خواهند داشت و با وجود دوره ای بودن بازی ها در روز شنبه بازی شبه فینال را با لبنان برگزار می کنند.

برنامه مسابقات بسکتبال غرب آسیا در تهران:

پنجشنبه 19 بهمن:
لبنان-عراق ساعت 15
ایران-اردن ساعت 17
 
جمعه 20 بهمن:
لبنان-اردن ساعت 15
ایران-عراق ساعت 17
 
شنبه 21 بهمن:
اردن-عراق ساعت 15
ایران-لبنان ساعت 17
 
/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار