تیم صبای قم برای صعود به مکان‌های بالای جدول رقابت‌‌های فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشورمقابل فولاد خوزستان به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از دوازدهمین هفته مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان این هفته به میزبانی شاگردان حامد بختیاری‌زاده در تیم نوجوانان صبای قم برگزار می‌شود.

در این دیدار حساس که در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، تیم فوتبال صبای قم با توجه به نتایج نیم فصل نخست یکی از تیم‌های میانه جدول گروه دوم به شمار می‌رود، اکنون برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول با روحیه‌ای بالا و آمادگی مطلوب حاصل از پیروزی هفته قبل در اندیمشک، این هفته برابر میهمان بالانشین خود یعنی فولاد خوزستان صف‌آرایی خواهد کرد.

نماینده فوتبال استان قم در مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور از بازی‌های قبل خود 15 امتیاز در کارنامه دارد که این امتیازها حاصل چهار پیروزی، سه تساوی و چهار شکست مقابل حریفان تا پایان هفته یازدهم مسابقات است و البته پیروزی هفته قبل برابر شهرداری اندیمشک تیم فوتبال نوجوانان صبا را در رده چهارم جدول نگه داشت./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.