مدیر عامل باشگاه استیل البرز گفت: اگر محدودیتی برای مربیگری هم زمان کریمی در تیم ملی و باشگاهی باشد از آن اطلاعی نداریم.

اردشیر بذرافشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مرتضی کریمی سرمربی تیم استیل البرز از مربیان بزرگ ایران است و از اینکه وی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده بسیار خوشحال هستیم. به نظر من انتخاب خوبی صورت گرفته و وی به حق خود رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: برای ورود به تکواندو تحقیقات زیادی کردیم و افراد زیادی بودند که پیشنهاد دادند تا حامی مالی آنها باشیم اما با این وجود ترجیح دادیم با کادر فعلی تیم در تکواندو فعالیت داشته باشیم چون با سابقه مربیگری کریمی آشنا شدیم.
وی افزود: کادر فنی تیم با تفکر جالبی که دارد از جوانان گمنامی در لیگ برتر استفاده می کند که همه آنها پیشرفت کرده اند و حالا هشت بازیکن تیم ما با موفقیت درانتخابی های تیم ملی تکواندو به اردوی تیم ملی راه یافته اند.
بذرافشان در مورد مربیگری کریمی در تیم استیل البرز و تیم ملی تصریح کرد: در مورد مربیگری کریمی در دو تیم استیل و تیم ملی قانون فدراسیون را نمی دانم اما در هر صورت اگر مغایرتی باشد ترجیح می دهیم کریمی در خدمت تیم ملی باشد و چون برای ما این مصالح ملی ارجحیت دارد هر چند که از خروج وی از تیم ناراحت می شویم. در هر صورت حضور کریمی در تیم ملی یک افتخار است و از این موضوع خوشحال هستیم.
وی در مورد تیم تکواندو استیل گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و با اینکه در رده سوم جدول قرار دارد با روند صعودیش تا پایان  لیگ برتر می تواند به رده اول و دوم هم برسد. ما تیم بانوان را هم داریم که برای سال آینده برنامه ریزی کرده ایم تا علاوه بر ادامه شرکت در دو لیگ برتر و بانوان در بخش نوجوانان نیز سرمایه گذاری کینم.
وی ادامه داد: از حضور ناقص در ورزش پرهیز می کنیم و پس از شرکت پرقدرت در تکواندو در نظر داریم در چند رشته ورزشی دیگر نیز تیم داری کنیم.
وی گفت: اگر حاشیه ای ایجاد نشود مشکلی در تیم نداریم. در مجموع تکواندو رشته پر حاشیه ای نیست و به عنوان یک بخش خصوصی اگر وارد حواشی موجود در ورزش شویم از کارهای اصلی عقب خواهیم ماند. در هر صورت باید به مدیریت خوب در تکواندو تبریک گفت و فکر می کنم رشته خوبی را برای تیم داری انتخاب کرده ایم.

 

برچسب ها: کواندو ، لیگ ، مربی ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار