كارشناس فوتبال و پيشكسوت اسبق تيم استقلال تهران در خصوص بازي ايران مقابل تيم لبنان در رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي آسيا اظهار داشت: تيم لبنان بازي دفاعي ارائه دهد بازيكنان ما به مشكل بر مي خورند.

كاظم محمودي، كارشناس پيشكسوت اسبق تيم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي كشورمان در رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي آسيا مقابل تيم فوتبال لبنان صف آرايي مي كند، شرايط فعلي تيم ملي ايران مناسب نيست، تيم ملي فوتبال كشورمان در بحران است، باشگاه هاي فوتبال و افراد مسئول در جامعه ورزش و فوتبال بايد با هماهنگي و همكاري يكديگر شرايط تيم ملي كشورمان را بهبود بخشند.

وي ادامه داد: تيم ملي فوتبال لبنان در مقدماتي جام جهاني در بيروت تيم ملي كشورمان را با يك گل مغلوب كردند شكست تيم ايران مقابل لبنان شرايط را براي صعود تيم ملي كشورمان به مسابقات جام جهاني 2014 برزيل با مشكلاتي مواجه كرده است از اين رو ملي پوشان كشورمان نبايد تيم لبنان را دست كم بگيرند.

محمودي افزود: تيم ملي كشورمان در آزادي ميزبان تيم ملي لبنان است علي رغم اينكه اين تيم در بيروت تيم ملي كشورمان را شكست داده است اما با توجه به شناختي كه از اين تيم دارم پيروزي اين تيم در آزادي بر ملي پوشان كشورمان را بعيد و دور از ذهن مي دانم.

وي تصريح كرد: اميدوارم تيم ملي فوتبال لبنان در مقابل تيم ملي كشورمان فوتبال بازي كند و به لاك دفاعي و دفاع محض روي نياورد در اين صورت هم ملي پوشان كشورمان براي به ثمر رساندن گل با مشكل جدي مواجه مي شوند.

كارشناس فوتبال افزود: تيم ملي فوتبال ايران پس از بازيكناني همچون دايي - خداداد عزيزي و عنايتي و ... تاكنون بازيكن خلاق و حرفه اي را در خط حمله و هافبك پرورش نداده است، از اين رو تيم ملي كشورمان در به ثمر رساندن گل با مشكل جدي مواجه است.

محمودي ادامه داد: تيم ملي لبنان از بازيكنان دونده جوان و با انگيزه تشكيل شده است تيم ملي كشورمان اگرچه در حال حاضر تا حد فراواني از لحاظ فني افت كرده است اما در گذشته يكي از برترين قدرتهاي آسيا محسوب می شد، از اين رو بازيكنان لبنان با انگيزه بالا و با انرژي مضاعف مقابل تيم ملي كشورمان صف آرايي مي كند.

وي ادامه داد: تيم ملي لبنان اگرچه تيمي قدرتمندي براي كشورمان محسوب نمي شود اما نبايد اميدوار باشيم كه آمار گلزني تيم ملي كشورمان در اين ديدار افزايش يابد تيم ملي كشورمان در صورتي كه تيم ملي لبنان بازي تدافعي ارائه ندهد، مي تواند اميدوار به برتري يك و يا دو گل مقابل لبنان باشد.

كارشناس فوتبال تصريح كرد: ملي پوشان كشورمان در مقابل لبنان بايد منطقي و با حوصله به انجام بازي بپردازند و بدون استرس، اضطراب بازي هميشگي خودشان را انجام دهند و از كمبود تجربه بازيكنان اين تيم براي برتري مقابل لبنان بهره كامل را برده تا پيروز ميدان شوند.

محمودي افزود: تيم ملي كشورمان با هوشياري كامل قابليت و پتانسيل لازم براي پيروزي مقابل لبنان را دارد، از اين رو ديدار لبنان نبايد بازي مهمي براي ملي پوشان محسوب شود تيم ملي كشورمان بازي هاي سختي مقابل قطر و كره جنوبي در چارچوب رقابت هاي جام جهاني در پيش دارند اميدوارم تا شروع اين ديدارها شرايط تيم ملي كشورمان مطلوب و از حالت بحراني خارج شود.

محمودي تصريح كرد: ملي پوشان كشورمان نياز به آرامش دارند، افزايش اعتماد به نفس و انگيزه در نزد بازيكنان تيم ملي فاكتوري در جهت كاهش استرس و پيروزي ملي پوشان مقابل حريفان است پيروزي مقابل تيم ملي لبنان از لحاظ روحي و رواني شرايط روحي ملي پوشان كشورمان را بهبود مي بخشد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار