ريیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: آب شرب تهران سالم است و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران: دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه شیمی آب با بیان اینکه رد هیچ کشوری 10 میلیون جمعیت از نظر بهداشتی درمانی تحت پوشش یک دانشگاه قرار نمی گیرد گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 10 میلیون نفر از جمعیت تهران و اطراف آن را تحت پوشش دارد.
 
وی با اشاره به اینکه در تهران امکانات فراوانی برای بخش بهداشتی وحاکمیتی وجود دارد گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بعد از تحویل گرفتن مراکز بهداشتی دانشگاه ایران با کمبودهای فیزیکی مواجه است ادامه داد: با ید با بهرهمندی از این فضاها بهره وری مناسبی داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: جای بسی خوشحالی است که در تهران برنامه تمرکز شرکتهای آب و فاضلاب پیگیری می شود تا تمام کسانی که تولید آب دارند به صورت شبکه فعالیت نمایند.  
 
وی با بیان اینکه براساس بررسی های پایش آب به مردم اطمینان می دهیم که آب آشامیدنی مصرفی تهران سالم است و جای هیچگونه نگرانی ندارد.
 
ابوالقاسمی با بیان اینکه آزمایشگاه سل نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است یادآور شد: تجهیز آزمایشگاه سل با هدف ایجاد شناسایی و درمان به موقع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند موجب کاهش هزینه های درمان شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه بیماران مبتلا به HIV درگیر بیماری سل نیز می شوند امروز باید نگرانی ایجاد سل مقاوم به درمان را با تشخیص به موقع و درمان مناسب برطرف نمود./ع2
برچسب ها: شرب ، پزشکی ، سل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار