مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:زخمي شدن نيروي ويژه آمريکا در افغانستان ، فيلم مستند انتقادي مقامات جاسوسي سابق اسرائيل ، نگراني آمريكايي ها از نزديكي ايران ومصر و.... است

مهمترین عناوین اخبار بین الملل  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پيشرفت هسته‌اي ايران بلوف نيست/ايران مي‌تواند هزاران دستگاه از سانتريفيوژهاي نسل جديد را بسازد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/17/790469_600.jpeg

 اولي هينونن، معاون سابق دبيركل آژانس بين المللي انرژي اتمي، گفت: اظهارات ايران در مورد بكارگيري نسل جديدي از سانتريفيوژها بلوف نيست و ايران مي‌تواند هزاران دستگاه نسل جديد غني سازي اورانيوم را بسازد.

در آینده ای نزدیک اسرائیلی وجود نخواهد داشت
هنری کیسنجر از نطریه پردازان صهیونیسم و 16 پژوهشگاه آمریکایی در موضعی بی سابقه بدون توجه به آینده و منافع رژیم صهیونیستی این رژیم را رو به نابودی دانسته و به مسئولین آمریکا پیشنهاد کرده به خاطر ملت از حمایت اسرائیل دست برداشته و دست دوستی خود را به سوی کشورهای اسلامی دراز کند.

برنامه كاري رئيس جمهور در طول سفر به مصر+ جدول

 پايگاه خبري اليوم السابع برنامه كاري دكتر احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان را در طول سفر به اين كشور منتشر كرد.

فروش پسماندهاي هسته اي آمريکا


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/17/791069_819.jpg

 تصميم مقامات وزارت انرژي آمريکا جهت بازيافت ريز فلزاتي که تشعشعات راديو اکتيو منتشر مي کنند، به دليل خطرات زيست محيطي و نگراني هايي که سلامتي افراد را با خطر روبرو مي کند ، با مخالفت فراواني روبرو شده است.

زخمي شدن نيروي ويژه آمريکا در افغانستان

 يکي از نيروهاي ويژه آمريکايي در جريان عمليات در غرب افغانستان زخمي شد.

فيلم مستند انتقادي مقامات جاسوسي سابق اسرائيل

 سخنان و انتقادهاي 6 تن از مقامات سابق رژيم صهيونيستي در مورد سياستهاي اين رژيم به ساخت يک فيلم مستند تقريبا صد دقيقه اي انجاميده است.

3 کشته در انفجار شمال بغداد

 در انفجاري که در شمال بغداد رخ داد دست کم 3 نفر کشته شدند.

نگراني آمريكايي ها از نزديكي ايران ومصر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/17/790543_552.jpg

 سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا با اظهاراتي مداخله جويانه نگراني خود را به صورت تلويحي از نزديكي روابط ايران ومصر ابراز كرد.

افت شديد سهام بازارهاي اروپائي

 گزارش هاي رسيده نشان مي دهند كه روز گذشته بازارهاي جهاني نوسان شديد و نزولي را تجربه كرده اند و در اين ميان منطقه پولي يورو نيز بدليل بي ثباتي سياسي اخير در كشورهاي اروپائي سيري افولي را طي مي كند.

سردرگمي ارتش آمريکا در پي آمار فزاينده خودکشي نظاميان

مقامات نظامي آمريکا روز دوشنبه اعلام کردند ارتش اين کشور که درگير موج فزاينده خودکشي نيروهاي خود است، قصد دارد اقداماتي به منظور تقويت روحيه نظاميان در برابر مشکلات رواني با هدف جلوگيري از وقوع چنين مرگ هايي و همچنين ابتلاي سربازان به افسردگي ، سوءمصرف مواد و رفتار خشونت آميز اتخاذ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار