رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت(استصنا) ازعدم همکاري زير مجموعه وزارت نفت برای حمایت از سازندگان و پیمانکاران تجهیزات این صنعت خبر داد.

رضا پديدار در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: مسوولان عالی وزارت نفت با هدف مرتفع کردن مسایل تولیدکنندگان داخلی گام بر می دارند، اما وقتی برای ادامه روند کار به زیرمجموعه ها و بدنه میانی نفت مراجعه می کنیم، بعضا با مقاومت هایی مواجه می شویم که نشان می دهد رغبتی برای همکاری ندارند.

وی با بیان اینکه در راستای این حمایت باید پل اعتماد بین سازندگان و کارفرمایان ایجاد شود، افزود: البته مسوولان عالی صنعت نفت به بخش خصوصی اعتماد دارند، اما متاسفانه در مواجهه با بدنه این وزارتخانه و شرکت های تابعه آن با مقاومت روبرو می شویم.

پدیدار با اشاره به فرهنگ اعتماد سازی و احترام به تولیدکنندگان در کشورهای درحال توسعه، یادآور شد: سازندگان در کشور مرتب درحال ضربه خوردن هستند و هم اکنون آنان در وضعیت اقتصاد مقاومتی تمام این سختی ها را به دوش می کشند و تحمل می کنند.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: تولیدکنندگان به لحاظ نبود شاخص های اعتماد، بازار مناسب و شناسایی مجبور هستند برای بقا، کالاهای خود را صادر کنند، در صورتیکه کشور ظرفیت تولید و تحویل لازم را در اين زمينه دارد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار