مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از افزایش تولید و عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا بمنظور تعادل در عرضه و تقاضا در بازار خودرو خبر داد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ مهندس سعید مدنی با بیان این مطلب گفت: با برنامه ریزی های انجام شده،گروه خودروسازی سایپا پس از تثبیت تولید در ماه های گذشته در دی ماه  سال جاری با رشد 25 درصدی تولید همراه شد.
سعید مدنی ادامه داد: با سیاست گذاری های سایپا روند رو به رشد تولید در ماه های آخر سال ادامه خواهد داشت و این موضوع تاثیر مطلوبی بر عرضه خودروهای این گروه و تامین بیش از پیش نیاز مشتریان در بازار خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ابراز امیدواری کرد با اتخاذ این تصمیم نیاز بازار خودرو تا پایان سال 91 تامین و در کنار آن قیمت خودروها در این مدت با تثبیت مطلوب نسبت به گذشته همراه خواهد شد.
مدنی خاطرنشان کرد: سیاست های تولیدی گروه خودروسازی سایپا در ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا گام موثری در سامان بخشیدن به معاملات خودرو و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت خودروها در بازار خواهد شد و مطمئناً تدوام این امر در نهایت به سود مصرف کننده و تولید کننده خواهد بود.

سایپا نیوز
برچسب ها: سایپا ، خودرو ، پیش نیاز ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار