امام جمعه كوثر گفت: هدف اصلی دشمن جلوگیری از توسعه و پیشرفت كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در جشن انقلاب اسلامی در كوثر به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره كرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران در دنیا به طور شجاعانه حرف خود را می زند و در زمینه های رفاهی و خدماتی مستقل از كشورهای دیگر است.
وی با بیان این كه ایران اسلامی در جهانی شدن دین الهی نقش موثری دارد گفت: تنها دینی كه می تواند عادلانه بر تمام جهان حكومت كند اسلام است و به اراده پروردگار این دین الهی بر جهان حاكم می شود.
امام جمعه کوثر از وحدت و همدلی مردم ، از خود گذشتگی و ایثار و فرهنگ ساده زیستی و ساده گرایی به عنوان سه ویژگی مهم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نام برد.
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به آسایش و امنیت پایدار و رشد همه جانبه امروز ایران اسلامی گفت: اگر امروز آسایش و امنیت در كشور وجود دارد و ما در زمینه های مختلف رشد قابل توجهی داشته ایم، به دلیل دلاورمردی های جوانان ارزشی كشور در دوران دفاع مقدس است.
وی با تاكید بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه سبك زندگی به شیوه اسلامی و ایرانی ، ازدواج اسلامی را تنها راه مبارزه با فرهنگ غربی دانست و افزود: جوانان باید با دینمداری و عمل به دستورات دینی و دوری از محرمات راه سعادت خود را در پیش بگیرند./ب
برچسب ها: اردبیل ، آسایش ، و ، امنیت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.