نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای چلمردی نکا به عنوان روستای شاخص توتون کاری مازندران مشخص شد.

مقیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: کشاورزان روستای چلمردی نکا به طور عمده این محصول را کشت می کنند و به دلیل اهتمام فراوانی که به آن دارند ، به روستای شاخص استان در توتون کاری تبدیل شدند.

وی افزود: این روستا بخش قابل توجهی از توتون مازندران را تامین می کند که باید با برنامه ریزی تلاش کنیم مشکلات این روستاییان در بخش فروش و مراحل مختلف کشت برطرف شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درخواست برای آموزش توتونکاران این روستا به دخانیات مازندران داده شد که امیدواریم با ارائه این آموزشها شاهد تولید بیشتر این محصول و افزایش درآمد برای کشاورزان باشیم.

مقیمی گفت: کارخانه سیگارت سازی بهشهر پس از برطرف شدن مشکلات فراوانی که برای سرمایه گذاران ایجاد شده بود، راه اندازی می شود .
بگفته وی، در سالهای گذشته و به دلیل بی توجهی به فراهم کردن شرایط لازم، سرمایه گذاران قصد منتقل کردن دستگاههای این صنعت را داشتند که پس از اطلاع از تصمیم آنها، با برگزاری نشستهای متعدد و رفع مشکلات، از اجرای این تصمیم جلوگیری کردیم./ب
برچسب ها: چلمردی ، شاخص ، توتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.