مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: حضور مردم در مناسبت‌های انقلاب دلیل یأس دشمنان است.

حجت‌الاسلام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : انقلاب اسلامی ایران به برکت اقدامات امام راحل و خون شهدا پیام عدالت، آزادی و معنویت را در جهان طنین‌انداز کرد.

وی تصریح کرد: بازخوانی دوباره انقلاب در دهه مبارک فجر و بیان رشادت‌های انجام شده از مهم‌ترین وظایف مسئولان در این نظام مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به بیداری اسلامی ایجاد شده در جهان گفت: بیداری ملت‌های جهان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و منویات رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام نظری افزود : دشمنان نظام و مستکبران جهان با به‌کارگیری همه تلاش خود در صدد متوقف کردن رشد علمی و پیشرفت‌های جامعه بوده‌اند که با هوشیاری جوانان ما راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

وی با تأکید بر صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب برنامه‌های متنوع و گوناگون به نسل‌ها ضرورت اجتناب‌ناپذیر انقلاب است و باید در این ایام ارزش‌های انقلاب و اندیشه‌های امام راحل به درستی در جامعه تبیین شود تا جوانان از آن آگاهی کامل بیابند.

وی از مردم همیشه در صحنه مازندران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن و انتخابات پیش‌ رو گفت: حضور گسترده مردم پشتوانه محکمی برای نظام و عامل یأس دشمنان از ادامه راه خود خواهد بود./ب

برچسب ها: حضور مردم ، یأس ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.