نخستین آمبولانس تله مدیسین و پژوهشکده مجازی سلامت الکترونیک با حضور دکتر رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر امروز سه شنبه 17 بهمن ماه در این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ در مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس تله مدیسین که از امروز به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی امیر کبیر آغاز به کار کرد دکتر حمید کشوری، دبیر علمی کنفرانس اظهار داشت: تله مدیسین در همه جای دنیا به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی به تدریج جای خود را در حوزه های پزشکی پیدا کرده و کشور ما نیز به این حوزه وارد شده است.
 
وی با اشاره به راه اندازی رسمی پژوهشکده مجازی سلامت الکترونیک از امروز در دانشکده صنعتی امیر کبیر اظهار داشت: پژوهشکده سلامت الکترونیک از ابتدا به صورت مجازی راه اندازی می شود و بدون هیچگونه فضای فیزیکی کار خود را در حوزه های مختلف آغاز می کند.
 
وی بیمارستان الکترونیک تله مدیسین در گردشگری سلامت و وجود گروهی در ارتباط مسائل بهداشتی را از جمله گروه های مدنظر این پژوهشکده عنوان کرد و گفت: تمام پروژه ها به صورت مجازی دریافت و نتیجه آن هم به صورت مجازی اعلام می شود و صرفاً خود پروژه به صورت مجازی انجام نمی شود.
 
رئیس پژوهشکده مجازی سلامت الکترونیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر با بیان اینکه راه اندازی این پژوهشکده یک تجربه نسبتاً جدید است خاطر نشان ساخت: این پژوهشکده متعلق به کل کشور است و از تمام محققان دعوت می کنیم تا توان علمی و پژوهشی خود را در گروه های مهندسی و پزشکی برای پیشبرد اهداف این پژوهشکده به کار گیرند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار