مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: برای آنکه کشتی کشور در آینده دچار مشکل نشود باید در هر وزن چند کشتی گیر خوب داشته باشیم.

محمد طلایی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با هدف پشتوانه سازی وسازندگی رقابتهای عمومی کشتی آزاد را برگزار کردیم وسپس نفرات شاخص این رقابتها به همراه کشتی گیران معرفی شده از استانهای مختلف به  کارگاه های فنی دعوت شدند.

 وی در ادامه به مسابقات جام امید اشاره کردو گفت: با تصمیم کادر فنی و شخص رسول خادم کشتی گیران برتر را از میان نفرات حاضر در دو کارگاه فنی ویژه استعدادهای بالقوه شناسایی کردیم که این آزاد کارن باید در مسابقات جام امید با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 طلایی تصریح کرد: مسابقات جام امید برای  کشتی گیرانی که بنا به دلایلی تاکنون نتوانسته اند در هیچ مسابقه ای شرکت کنند فرصت مناسبی خواهد بود تا توانایی های خود را به اثبات برسانند از همین رو تمامی مسابقات را با دقت زیر نظر خواهیم گرفت.

 دارنده مدال طلای جهان با بیان این که نباید از پشتوانه سازی غافل شویم تاکید کرد: با توجه به این که نگاه کادر فنی حضور موفق در بازی های المپیک 2016 برزیل می باشد باید طوری حرکت کنیم که در این مسیر به اهداف مورد نظرخود برسیم در نتیجه اگر از همین امروز به فکر پشتوانه سازی نباشیم در آن زمان با مشکل روبرو خواهیم شد.

 دارنده مدال نقره جهان درباره مسابقات جام جهانی تهران نیزاظهار داشت: ما میزبان مسابقات جام جهانی هستیم از همین رو برای آنکه بتوانیم از اعتبارو حیثیت  کشتی ایران دفاع کنیم با ترکیبی از نفرات با تجربه وجوان در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

 مسابقات کشتی آزاد جام امید روزهای 19 و 20 بهمن ماه جاری در سالن هفتم تیر تهران انجام می شودو رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد طی روزهای 3 و 4 اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد ./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار