از مجموع 38 تکواندوکار دعوت شده به اردوی تیم ملی، هشت بازیکن از یک باشگاه تهرانی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در پایان دو روز رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو که با شرکت 175 بازیکن دعوت شده از لیگ های مختلف کشور و نیز برخی تکواندوکاران دارای سهمیه، 38 بازیکن به نخستین اردوی تیم ملی راه یافته اند.
از این تعداد تکواندوکار دعوت شده، 32 بازیکن با برتری مقابل حریفانشان در اوزان هشتگانه و با قرار گرفتن در مکان های اول تا سوم مشترک حضور خود را در اردوی تیم ملی قطعی کردند و 6 بازیکن نیز از سوی کمیته فنی مسابقات به اردو ها دعوت شده اند.
بر همین اساس از بین هفت تیم لیگ برتری امسال تیم استیل البرز با هشت بازیکن صدرنشین این رده بندی است. حامد اصلانی، سجاد مصطفوی، مجید رجبی، امید عمیدی، پوریا عرفانیان، احمد محمدی، پیام قبادی و علی مومنی تکواندوکاران استیل البرز هستند.
دانشگاه آزاد اسلامی با هفت بازیکن در مکان بعدی قرار دارد. محمد کاظمی، میثم باقری، سید مجتبی کرامتی، داود عبدالرضایی، عباس شیخی، علیرضا نصر آزادانی و یوسف کرمی در این تیم حضور دارند.
شهرداری ورامین با 6 بازیکن در این رده بندی آماری در مکان سوم قرار دارد. هادی مستعان، کاوه رضایی، یاسین اکبرنتاج، بهنام اسبقی، بهنام بیات و مهران عسکری عضو این تیم هستند.
در رده چهارم شرکت ملی حفاری ایران و قوامین ناجا با پنج بازیکن حضور دارند.
سعید امیری، میثم قهرمانلو، مسعود حجی زواره، کورش رجلی و افشین ساکت از تیم حفاری و علی شاکری، امیر حسین شاکری، محمد امامی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی از تیم قوامین ناجا به تیم ملی راه یافته اند.
مس کرمان هم با سید محمد رفیعی و بهزاد ایلخانی در رتبه بعدی قرار دارد و سایپا هم تنها با محمد خمسه در این جدول قرار گرفته است.
همچنین دو بازیکن لیگ دسته اول نقش جهان به نام های رضا حبیبی و علی نوری به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و ابوالفضل یعقوبی از تیم لیگ برتری نوجوانان مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و تکواندوکار نوجوان دیگری به نام صادق موسوی در حالیکه بدون تیم بوده به اردوی تیم ملی راه یافته است.
موسوی از مدال آوران بوده و سهمیه حضور در پیکارهای انتخابی را داشته که با کسب عنوان سومی مشترک در وزن چهارم به اردوی تیم ملی رسیده است.

 

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار