مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: چند نفر در تهران استخدام رسمي مي‌شوند؟ / طرح مهرآفرين با توجه به مصوبه دولت عمل می‌شود ، انتشار خبر انتقال منافقین به کشورهای منطقه، پروژه‌ای از سوی سرکردگان این گروهک تروریستی است ، آقاي هاشمي! كساني كه رابطه شما و رهبري را بر هم می‌زنند از درون خانه خودتان هستند نه جای دیگر!و....است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ايران نيازي به الگوي 3+5 و حضور تركيه و عربستان در مذاكرات ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/16/787813_684.jpg

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در واکنش به پيشنهاد داوود اوغلو، وزير خارجه ترکيه مبني بر حضور کشورش و عربستان در روند مذاکرات هسته‌اي ايران و 1+5 گفت: ايران تا کنون به تنهايي توانسته در پيشبرد روند مذاکرات موفق عمل کند و حضور اين دو کشور در طرف ميز مذاکره ما وزنه‌اي ايجاد نخواهد کرد.

چند نفر در تهران استخدام رسمي مي‌شوند؟ / طرح مهرآفرين با توجه به مصوبه دولت عمل می‌شود
استاندار تهران گفت: استانداری تهران در خصوص اجرای قانون استخدامی طبق مصوبات و مقررات كه توسط دولت ابلاغ مي‌شود، عمل مي‌كند و تا زماني كه مصوبه دولت به قوت خود باقي است مراحل اجراي اين طرح در دستور كار قرار خواهد داشت.

بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از جزاير سه‌گانه همزمان با برگزاري اجلاس خليج‌فارس
 عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه اعضاي اين كميسيون از جزاير سه‌گانه خليج‌فارس بازديد خواهند كرد، گفت: زمان دقيق بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از جزاير سه‌گانه و تنگه هرمز مشخص نشده است.

انتشار خبر انتقال منافقین به کشورهای منطقه، پروژه‌ای از سوی سرکردگان این گروهک تروریستی است
دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: چندی پیش برخی منابع خبری درباره انتقال عناصر گروهک تروریستی منافقین به کشور آذربایجان خبرهایی را منتشر کردند اما مدتی بعد ردپای رژیم جعلی صهیونیستی و سرکردگان این گروهک تروریستی در انتشار این خبر مشخص شد.

برنامه‌هاي دانشگاه صنعتي شريف در ايام دهه فجر


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/16/786583_397.jpeg

 معاون فرهنگي- اجتماعي دانشگاه صنعتي شريف از برگزاري برنامه‌هاي مختلف به مناسبت سي‌و چهارمين سالروز انقلاب شکوهمند اسلامي در اين دانشگاه خبر داد.

 آقاي هاشمي! كساني كه رابطه شما و رهبري را بر هم می‌زنند از درون خانه خودتان هستند نه جای دیگر!
 آقاي هاشمي! شما مدعی شده‌اید که عده‌ای می‌خواهند میانه شما با رهبر انقلاب را بر هم بزنند، ما نیز این مهم را قبول داریم که تمام تلاش برخی افراد ایجاد شکاف بین حضرتعالی و رهبر معظم انقلاب است، ولی این افراد چه کسانی هستند و از کجا سازماندهی می شوند؟ خوب است به نوارهای صوتی فائزه، دختر و مهدی، پسرتان گوش فرا دهید تا ببنید کسانی که این رابطه را بر هم می‌زنند از درون خانه خودتان می‌باشند نه جای دیگر!

تعجب مسلمان آمریکایی از زندگی امام(ره)
امام از آن دست رهبرانی بود که همواره به مردم توجه داشتند و آنان را وارثان اصلی انقلاب می‌دانستند و خواهان توجه بیش از پیش مسئولان به مردم بودند، چه خوب است که مسئولین کشور در شرایط سخت کنونی بیش از آنکه به خود بیاندیشند گرهی از کار مردم بگشایند.

مدیریت جهانی اصلا معنایی ندارد/ مجلس لنگر مردم‌سالاری بر اساس عقلانیت اسلامی است
دبير ستاد حقوق بشر گفت: مدیریت جهانی اصطلاح اهل بیت نیست و مدیریت جهانی اصلا معنایی ندارد چراکه جهان در تعارض با عوامل به سوی تعادل می‌رود.

سوریه یک دژ محکم در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی است
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: سوریه یک دژ محکم در برابر تجاوز و زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی بوده و بی‌شک نظامی که چنین مقاومتی از خود نشان داده است بدون پشتیبانی مردم خود نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی
 ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود و با حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام ، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب می‌کند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار