نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از تاخیر اجرای سدهای احداثی در شهرستان خلخال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/جلیل جعفری بنه خلخال امروز در نشست با مسئولان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: ما انتظار داریم در عملیات اجرایی و ساختمانی سدهای در حال احداث جنوب استان سرعت عمل و دقت نظر صورت گیرد.

وی گفت: عمر به ثمر نشستن این سدها در قیاس با سایر سدهای استان طولانی به نظر می‌رسد که لازم است توجه ویژه‌ای به بهره‌برداری هر چه سریع‌تر سدهای گیوی و بفراجرد صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان همچنین افزود: البته در کنار این سدها سد اندبیل نیز از اولویت‌های منطقه است که در کنار آن سد هشتجین و نیا‌خرم نیز که مطالعات آن به اتمام رسیده باید در سال آینده عملیات احداثی‌شان آغاز شود.

جعفری بنه خلخال گفت: احداث سد در این منطقه علاوه بر اینکه در تامین منابع آبی شهری و روستایی موثر خواهد بود در تکمیل مجتمع‌های‌ آبرسانی روستایی نیز تاثیر بسزایی داشته و در رونق کشاورزی نیز یک گام موثر خواهد بود.

این نماینده مجلس در ادامه افزود:‌ با اتمام عملیات احداثی این سدها در کنار رونق اقتصادی، فرصت‌های شغلی و کار‌آفرینی در منطقه شکل گرفته و یک وضعیت رو به رشد را در این حوزه‌ها شاهد خواهیم بود./س

برچسب ها: اردبیل ، تاخیر ، در ، اجرای ، سدهای ، احداثی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.