معاون حمل و نقل و ترافيك، از بهره برداري، بازگشايي و دسترسي بلوار علامه عسگري به جاده قديم قم، به منظور رفع محدوديت هاي ترافيكي خودروها، خبر داد.

رضا زلفي، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: مسير دسترسي خودروها از بلوار علامه عسگري به جاده قديم قم، در مسير بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام (ره) مجدداً بازگشايي خواهد شد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: بهره برداري و بازگشايي و بلوار علامه عسگري به جاده قديم قم در مسير بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام (ره) با هدف رفع محدوديت هاي ترافيكي خودروها و تسهيل دسترسي آن ها به ورودي شمالي بهشت زهرا (س) از اقدامات ضروري معاونت حمل و نقل ترافيك است.
زلفي‌، ادامه داد: با ايجاد اين دسترسي رانندگان تردد‌ آسانتري نسبت به قبل در مسير غرب به شرق بلوار علامه عسگري پيدا خواهند كرد.
ضمن اينكه احتمال ايجاد تصادفات نيز كاهش مي يابد.
وي با اشاره به وجود موانع، مشكلات و معضلات ترافيكي در اجراي اين طرح گفت: تداخل ايجاد شده در اين راستگرد براي رانندگان مسير ورودي شمال شرق بهشت زهرا (س) و نيز كساني كه قصد تردد به اين راستگرد را از غرب به جنوب دارند عوامل مسدود شدن اين مسير است كه با تدابير و رفع معاونت حمل و نقل ترافيك منطقه 19 اين مسير در دست بهره برداري است.
زلفي در پايان با اشاره به لزوم اجراي اين طرح افزود: راستگرد كه در مرز باقرشهر و منطقه 19 قرار دارد قبل از اين در حوزه استحفاظي اين منطقه نبود و پس از الحاق به اين محدوده مشكل مسدود بودن مسير توسط شهرداري منطقه 19 پيگيري و رفع خواهد شد./ز
برچسب ها: ترافیک ، قدیم ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار