پیش فروش بلیط های جشنواره موسیقی فجر در حالی آغاز شده که همانند سالهای گذشته موسیقی پاپ از استقبال بهتری برخودار بوده است

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، پس از گذشت 2 روز از آغاز پیش فروش بلیط های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر همانند سالهای گذشته کنسرت های خوانندگان پاپ مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.
البته یکی از نکات حائز اهمیت این دوره از جشنواره موسیقی، تغییر قیمت بلیط کنسرت های پاپ است چرا که پیش از این قرار بر واحد بودن این فیمت ها بود.
قیمت بلیط ها در تالار رودکی و سالن آمفی تئاتر ارسباران بین 10 تا 20 هزار تومان است.
قیمت بلیط های تالار وحدت برای خوانندگان داخلی 25 هزار تومان و برای گروه های بین المللی تا 40 هزار تومان نیز افزایش می یابد.
ارزش بلیط های سالن پژوهشکده فرهنگ و هنر نیز 10 هزار تومان است که با توجه به گنجایش نسبتا کم ‌آن قیمت معقولی به نظر می رسد.
قیمت بلیط های سالن همایش های برج میلاد به نسبت دیگر سالن ها گران تر است و محدوده قیمتی آن برای کنسرت های پاپ بین 25 هزار تومان تا 65 هزار تومان است.
استقبال بسیار خوب علاقه مندان از خوانندگان پاپ آن هم با بلیط هایی به مراتب گران تر نشان دهنده محبوبیت این سبک از موسیقی است.
احسان خواجه امیری چهارشنبه 25 بهمن ماه در دو سانس اجرا خواهد داشت البته تقریبا تمام بلیط های این کنسرت پیش فروش شده است که آن هم در کم تر از 24 ساعت.
بابک جهانبخش و رضا یزدانی روز پنج شنبه 26 بهمن هر کدام در یک سانس اجرا خواهند داشت استقبال نسبتاً خوبی از این دو کنسرت به عمل آمده و بیش از نیمی از بلیط های آن پیش فروش شده است.
فرزاد فرزین به همراه گروه جدیدش روز جمعه 27 بهمن در دو سانس روی صحنه خواهد رفت وی که همیشه نوع آوری های خوبی در اجراهایش انجام میدهد این بار نیز قول سوپرایزکردن مخاطبان را داده است.
محمد علیزاده و بهنام صفوی نیز روز 28 بهمن اجرا خواهند داشت بهنام صفوی که پیش از این نیز در جشنواره بیست و هفتم حضور داشته با اقبال بیشتری روبرو شده و بیش از 60 درصد از بلیط های کنسرت وی پیش فروش شده است در نقطه مقابل محمد علیزاده که هنوز آلبوم جدید خود را  منتشر نکرده با اقبال عمومی خوبی واقع نشده است و پس از گذشت دو روز از آغاز پیش فروش بلیط های جشنواره تنها 20 درصد بلیط های کنسرت وی به فروش رفته است.
مازیار فلاحی و سیروان خسروی نیز 29 بهمن به روی صحنه خواهند رفت هر کدام از این دو خواننده تنها یک سانس اجرا خواهند داشت و بیشتر بلیط های مربوط به کنسرتشان پیش فروش شده است.
اختتامیه کنسرت های پاپ را محسن یگانه اجرا خواهد کرد.
وی روز دوشنبه 30 بهمن آخرین خواننده پاپ خواهد بود که اجرا خواهد داشت یگانه که پیش از این کنسرت های متعددی را در تهران و شهرستان ها برگزار کرده است این بار با کمک علی ثابت تنظیم قطعات اجرایی در کنسرت را تغییر داده است نکته قابل توجه در مورد این خواننده جوان پیش فروش شدن بیش از نیمی از بلیط های هر دو سانس کنسرت وی در کمتر از یک روز است.
مخاطبان جشنواره موسیقی فجر امسال استقبال خوبی از بخش های دیگر جشنواره نکرده اند پیش فروش شدن تنها 20 درصد بلیط های بخش ها ی مختلف از قبیل بخش رقابتی، بین الملل و استعدادهای درخشان نشان دهنده موفق نبودن این بخش ها در جذب مخاطب است.
البته در این بین محمد معتمدی خواننده جوان با استعداد موسیقی اصیل ایرانی، فرخ زاد لایق و گروه رستاک با اقبال بیشتری واقع شده اند و به  نوعی تا به حال ناجی این  جشنواره بوده اند.
استقبال نکردن از بخش های اصلی جشنواره مختص امسال نبوده و با نگاهی اجمالی به جشنواره های گذشته این نکته را در می یابیم که مسئولان اجرایی جشنواره هیچ تجدید نظری در زمینه فروش بلیط نداشته اند و همانند گذشته تنها با در اختیار گذاشتن بلیط ها به چند شرکت و موسسه و لحاظ نکردن موارد تخمینی موفقیت زیادی را در این زمینه کسب نکرده نکرده اند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، موسیقی فجر ، پاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.