سرمربي تيم فوتبال تيم آرمان رضا(ع) مشهد گفت: عليرغم مشكلات فراوان زحمت خودمان را كشيديم و همين كه در دور رفت در كنار مدعيان بوديم كارنامه قابل قبولي مي تواند باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علي سيف كه تيمش ديروز 15 بهمن ماه در يك جدال نفس گير با تساوي 2 بر 2 مقابل ميزبانش تيم فوتبال پيروزي شيروان كار خود را با 23 امتياز در گروه يك رقابت هاي ليگ دسته 3 فوتبال كشور به پايان رساند و از صعود به مرحله بعدي بازماند اظهار كرد: با مشكلات فراواني كه از ابتدا آغاز رقابت ها و دير بسته شدن تيم داشتيم حضورمان در كنار مدعيان در دور رفت كارنامه قابل قبولي براي عملكرد تيم در رقابت ها مي تواند باشد.

وي با اشاره به دراختيار نداشتن دو بازيكن اصلي تيمش به دليل حضور بدون هماهنگشان در كشور امارات اظهار كرد: مجبور شديم در بازي پاياني از بازيكنان جوان تيم مقابل ميزبانمان كه با تمام قدرت براي كسب پيروزي به ميدان آمده بود استفاده كنيم اما بسيار جنگنده بازي كرديم و از اين تيم نباختيم.

سيف با بيان اينكه در ابتداي فصل تيم دير بسته شد و فرصت كافي براي آماده كردن بازيكنان از لحاظ فني، روحي و رواني در اختيار نداشتيم عنوان كرد: با وجود اينكه به دليل مشكلات تحصيل، خانوادگي و مصدوميت هميشه در طول فصل برخي از بازيكنان در كنار هم نبودند اما با تمام اين مشكلات ساختيم و در دور رفت توانستيم خودمان را پيدا كنيم و به هماهنگي خوبي برسيم كه قدري دير شده بود.

سرمربي تيم فوتبال آرمان رضا(ع) مشهد با بيان اينكه تيمش از لحاظ اخلاقي نيز در طول مسابقات بسيار خوب عمل كرد عنوان كرد: خبرهايي شنيديم كه فدراسيون فوتبال نيز چنين عقيده اي را در خصوص تيم آرمان رضا(ع) دارد.

وي با اشاره به مشكلات مالي تيم فوتبال آرمان رضا و پرداخت نشدن چند ماه از حقوق بازيكنان و كادر فني اين تيم در خصوص سال آينده بيان کرد: مسوولين باشگاه اعلام كرده اند كه برنامه هايي براي سال آينده خواهند داشت كه بايد ببينيم سرنوشت مسائل مالي امسال بازيكنان و كادر فني چگونه خواهد شد تا بعدا به سال آينده فكر كنيم.

گفتني است امروز 16 بهمن ماه نيز دو ديدار دیگر در گروه يك رقابت هاي ليگ دسته 3 فوتبال كشور برگزار خواهد شد که در چالوس تيم پارس فوتبال اين شهر به مصاف تيم عقاب تهران خواهد رفت و در صورت پيروزي 27 امتيازي مي شود و در صدر جدول قرار خواهد گرفت و در قوچان نيز تيم شهرداري اين شهر ديگر نماينده خراسان رضوي ميزبان شهرداري اسلام شهر خواهد بود كه در صورت پيروزي مقابل اين تيم و شكست تيم شهرداري چالوس مقابل عقاب تهران براي صعود به دور بعد شانس خواهد داشت.

این در حالی است که تیم پيروزي شيروان نيز با 26 امتياز صعود خود را به دور بعد رقابت ها قطعی کرده است/س 

برچسب ها: فوتبال ، آرمان رضا ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.