عضو کميسيون حقوقي مجلس هشتم در رابطه با عملکرد و اقتدار قوه قضاييه طي چند سال اخير گفت: قوه قضاييه حافظ جان، مال و آبروي افراد جامعه بوده که ان را به نحو احسن انجام داده است.

"سيد مصطفي طباطبايي نژاد" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران در رابطه با عملکرد و اقتدار قوه قضاييه در چند سال اخير اظهار داشت: قوه قضاييه حافظ جان، مال و آبروي افراد جامعه بوده که ان را به نحو احسن انجام داده است.

وي با بيان اينکه مسائل قضايي مسائل حساسي است ادامه داد: قوه قضاييه با داشتن قضات آزموده و کاردان نقش بسيار مهمي در رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي داشته و انتظار مي‌رود در مواردي که افراد از تريبون‌هاي آزاد براي سخنراني استفاده مي‌کنند واکنش نشان داده و مقابله جدي با اين افراد داشته باشد.

اين عضو کميسيون حقوقي مجلس هشتم با اشاره به رسيدگي دستگاه قضا به پرونده فساد مالي تصرح کرد: برخورد دستگاه قضا با اختلاس و مفسدين اقتصادي نشان از مقابله جدي اين دستگاه با نا امني و تامين امنيت جامعه است.

طباطبايي‌نژاد در پايان خاطرنشان کرد: بدنه دستگاه قضايی، بدنه سالمی است، اما مثل هر دستگاه دیگری ممکن است اشتباه و خطا نيز در ان پيدا شود اما به طور کلي عملکرد دستگاه قضا طي چند سال اخير خوب بوده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار