فیلم"جسدهای گرم" در اولین هفته اکران خود در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی،  "جسدهای گرم" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 20 میلیون دلار، در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جاناتان لوین
نویسنده: جاناتان لوین
بازیگران: نیکلاس هولت، ترسا پالمر و جان مالکوویچ ....  
خلاصه داستان:بعد از اینکه جولی توسط یک زامبی غیر طبیعی به نام "آر" از یک حمله نجات داده می شود رابطه ای نا متعارف بین آنها شکل می گیرد رابطه ای که می تواند زندگی بقیه زامبی ها را تحت تاثیر خود قرار دهد و ...

"هنسل و گرتل: شکارچیان جادوگر " در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 9.21 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 34.5 میلیون دلار رساند و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: تامی ویرکولا
نویسندگان: تامی ویرکولا و دانته هارپر
بازیگران: جرمی رنر ، جما آرترتون و فامکی جانسن ....  
خلاصه داستان: بعد از گذشت قصه های پریانی، هنسل و گرتل اکنون جایزه بگیر هایی هستند که در تمام دنیا در تعقیب جادوگرها هستند و آنها را از بین می برند. همانطور که افسانه ماه خونین نزدیک می شود، این برادر و خواهر با شکل جدیدی از شر رو به رو می شوند، شری که رازی از گذشته آنها را در خود دارد و .....

"کتاب بارقه امید" در دوازدهمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.11 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 80.4  میلیون دلار رساند و در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: دیوید او. راسل
نویسندگان: دیوید او. راسل و متیو کوییک
بازیگران: بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو......
خلاصه داستان: بعد از اینکه انیستیتوی روانی با مشکلات مالی مواجه شد و محدودیت هایی در پذیرش بیماران داشت؛ معلم سابق ؛ پت سولیتانو پیش والدین اش بر می گردد و تلاش می کند روابط اش را با همسر سابق اش بهبود ببخشد. وقتی او با تیفانی؛ یک دختر عجیب که او هم مشکلات خاص خودش را دارد آشنا می شود اوضاع پیچیده تر می شود.
 
"مامان" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 6.73 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 58.3 میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: اندرس موچیتی
نویسندگان: اندرس موچیتی،نیل کراس و باربارا موچیتی
بازیگران: جسیکا چاستین، نیکولاج کاستر والدائو، دانیل کاش....  
خلاصه داستان: آنابال و لوکاس با چالشی برای بزرگ کردن بچه های برادر لوکاس مواجه هستند. بچه هایی که مدت پنج سال در جنگل تنها رها شده بودند و به نظر می رسد که بسیار مظلوم باشند...اما آنها واقعا تنها بودند؟
 
"سی دقیقه بامداد" در هفتمین هفته اکران خود با فروشی معادل 5.3 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 77.8 میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: کاترین بیگلو
نویسنده: مارک بول
بازیگران: جسیکا چاستین، جیسون کلارک، جوئل ادگرتون....
خلاصه داستان: این فیلم درباره یک وقایع نگاری طولانی مدت ده ساله برای پیدا کردن و شکار رهبر گروهی تروریستی القاعده، اسامه بن لادن بعد از حملات سپتامبر 2001، و مرگ او به دستان نیروی دریایی آمریکا در می سال 2011.
 
"شلیکی به سر" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 4.5 میلیون دلار، در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: والتر هیل
نویسنده: الکساندرو کامون
بازیگران: سیلوستر استالونه، سانگ کانگ و سارا شاهی....  
خلاصه داستان: بعد از اینکه همکار یک آدم کش و همکار یک پلیس نیو اورلئانی کشته می شوند، دو عضو باقی مانده برای نابودی دشمن مشترکشان اتحادی را در میان خودشان تشکیل می دهند و....
 
"پارکر" در دومین هفته اکران خود با فروشی معادل 3.21 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 12.4میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: تیلور هاکفورد
نویسنده: جان جی. مک لافلین
بازیگران: جیسون استاتهام، جنیفر لوپز ....  
خلاصه داستان: یک دزد با اصول اخلاقی حرفه ای خاص خود توسط افرادش دور زده می شود و به حال مرگ رها می شود. او با پوشش و هویتی جدید و دوستی غیر معمول با یک زن قصد دارد تا هدف دزدی افراد سابق خود را برباید و.....
 
"جانگوی آزاد شده" در ششمین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 3.04 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 151 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کوئنتین تارانتینو
نویسندگان: کوئنتین تارانتینو
بازیگران: جیمی فاکس، کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو....
خلاصه داستان: یک برده با کمک مربی اش از بند رها می شود و با کمک و تعلیم های او تبدیل به یک جایزه بگیر می شود. جانگو برای آزادی همسرش از دست یک مزرعه دار بی رحم اهل می سی سی پی راهی سفر می شود و...
 
"بینوایان" در ششمین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 2.41 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 142میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: تام هوپر  
نویسنده: کلود میشل شونبرگ
بازیگران: هیو جکمن، راسل کرو و آن هاتاوی.....  
خلاصه داستان: در قرن 19 در فرانسه، ژان وا ژان کسی که برای سال ها توسط یک افسر پلیس بی رحم تحت تعقیب قرار گرفته، سرپرستی کوزت، دختر یک زن کارگر به نام فانتین را بر عهده می گیرد. تصمیمی سرنوشت ساز که زندگی آنها را برای همیشه دگرگون می کند.
"لینکلن" در سیزدهمین هفته اکران خود با فروشی معادل 2.41 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 171 میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: استیون اسپیلبرگ
نویسنده: تونی کوشنر
بازیگران: دانیل دی لوئیس ، سالی فیلد ، جوزف گوردون- لویت.....
خلاصه داستان: در زمانی که جنگ داخلی آمریکا با خشونت هر چه تمام تر ادامه دارد، رئیس جمهور امریکا با مسائلی چون ادامه کشتار در میدان های نبرد و درگیری با تعداد زیادی از اعضای کابینه خودش بر سر مسئله منع برده داری و آزاد سازی برده ها کشمکش دارد./ي2
برچسب ها: سینما ، گیشه ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار