کایل در مدت حضور خود در ارتش چهار دوره عملیات رزمی انجام داد و به خاطر کشتن مخالفان آمریکا دو نشان ستاره نقره و پنج ستاره برنزی شجاعت دریافت کرده بود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ضرب المثل های معروفی درباره عاقبت کارهای غلط و نادرست در فرهنگ فارسی وجود دارد و حالا باید این جملات را برای فردی مشهور در ارتش آمریکا به کار برد. کریس کایل از نیروهای زبده آمریکایی که در زمان خدمت خود در ارتش این کشور بیش از 160 نفر را کشته بود، در یک میدان تیراندازی کشته شد.

کایل یکی از مخوف ترین تک تیراندازهای ارتش آمریکا در دوران فعالیت خود در نیروی دریایی این کشور بود که به خاطر این شهرت، کتابی به نام "تک تیرانداز آمریکایی" را درباره فعالیت نظامی خود بین سالهای 1999 تا 2009 نوشت.

بر اساس اعلام رسانه های آمریکایی، این فرد که جسدش در مرکز تیراندازی "راف گریک" واقع در منطقه تگزاس آمریکا پیدا شد، از جمله افرادی بود که در مدت حضور خود در کشورهایی مانند عراق، همواره در معرض خطر بود اما سرنوشتش در قلب کشوری که فکر می کرد در آن امنیت دارد رقم خورد.

کایل در مدت حضور خود در ارتش چهار دوره عملیات رزمی انجام داد و به خاطر کشتن مخالفان آمریکا دو نشان ستاره نقره و پنج ستاره برنزی شجاعت دریافت کرده بود. این تک تیرانداز آمریکایی پس از ترک ارتش یک شرکت خصوصی را تاسیس کرد که به نظامیان و شهروندان غیرنظامی آموزش های رزمی و تیراندازی می داد. وی پس از کشته شدن 20 کودک مدرسه ساندی هوک در نیوتاون آمریکا اعلام کرده بود که که موافق مسلح کردن آموزگاران و آموزش آنها و مخالف محدودیت مالکیت اسلحه است.

وی در پاسخ به انتقاداتی که از کشتن این تعداد افراد به او می شده، تاکید کرده بود: "من به این افراد به عنوان مردم نگاه نمی کنم. حتی از خودم سوال هم نمی کنم که ممکن است او یکی از افراد یک خانواده باشد."
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار