برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروشگاه بهاره و تقویت این فروشگاه‌ها و همچنین عرضه کالا با تخفیف حداقل ۲۰ درصد یکی دیگر از مباحثی بود که در جلسه امشب دولت و مجلس مطرح شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه مشترک دولت و مجلس که شب ‌شنبه برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه دولت و مجلس به توافق رسیدند تا کمک به مردم در آستانه سال جدید انجام شود.

وی در عین‌حال افزود: البته قرار شده که جزئیات این کمک از سوی دولت اعلام شود ولی در کل قطعیت کمک به مردم مصوب شده است.

فولادگر ادامه داد: همچنین در جلسه امشب مباحثی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مطرح شد و مقرر شد تا چندین جلسه کارشناسی دیگر برگزار شود و نتایج این جلسات در جلسه‌ای که آخر هفته با حضور رئیس جمهور و رئیس مجلس برگزار می‌شود مورد بررسی قرار بگیرد.

وی گفت: البته قطعاً فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها امسال اجرا نخواهد شد و اجرای آن در سال بعد هم بستگی به جمع‌بندی جلسات دارد.

 یکی دیگر از نمایندگان شرکت‌کننده در جلسات مشترک دولت و مجلس ضمن تایید اخبار منعکس‌ شده در مورد جلسه امشب که پیش از این در خبرگزاری فارس منتشر شد، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروشگاه بهاره و تقویت این فروشگاه‌ها و همچنین عرضه کالا با تخفیف حداقل ۲۰ درصد یکی دیگر از مباحثی بود که در جلسه یادشده مطرح شد.
برچسب ها: فروشگاه ، بهاره ، تخفیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار