معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح هوشمند سازی پارکینگ طبقاتی اندیشه و بهره برداری از 5 خانه دوچرخه تا پایان بهمن ماه خبر داد.

کامران اخباری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طرح هوشمند سازی پارکینگ اندیشه شامل کنترل هوشمن ورود و خروج و تخصیص فضای پارک خودروها و ایجاد سیستم های هشدار دهنده است.

اخباری افزود: طراحی اجرای سیستم هوشمند سازی پارکینگ اندیشه انجام شده و تا پایان بهمن جاری عملیات تجهیز پارکینگ به این سیستم آغاز می شود.

وی  با اشاره به این که هوشمند سازی پارکینگ اندیشه طی 6 ماه به پایان می رسد گفت: طراحی پارکینگ اندیشه در گروه پارکینگ های نمونه تهران که مجهز به سیستم های هومند و امکانات به روز است قرار می گیرد.

*5 خانه دوچرخه برای رکاب زنان منطقه 7

وی همچنین با  اعلام این که 5 خانه دوچرخه تا 22 بهمن ماه جاری در منطقه به بهره برداری می رسد گفت: این خانه های دوچرخه با هدف توسعه حمل و نقل پاک و سالم و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه راه اندازی می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این خانه های دوچرخه در محدوده خیابان شریعتی پایین تر از خیابان معلم  و خیابان شریعتی بالاتر از هویزه و خیابان قدوسی تقاطع خیابان گهری به مساحت 8 متر و در خیابان شریعتی زیر پل سید خندان به مساحت 12 متر به بهره برداری می رسد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار