سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکلی بین من و انجمن ورزشی نویسان رخ نداده بود و این یک سوء تفاهم بود که امروز حل شد.

امیر قلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از اینکه جلسه اي با سردبیران و روزنامه نگاران ورزشی نویس برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که باید فوتبال را جور دیگری ببینیم و دیدگاه خود را نسبت به این رشته تغییر دهیم و بیشتر به زیبایی های این فوتبال بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: با صحبت هایی که امروز در این جلسه انجام دادیم تمام سوء تفاهم هایی که بین ما و ورزشی نویسان بود، حل شد و من امیدوار هستم که دیگر از این اتفاقات نیفتد و از رسانه ها و مطبوعات ورزشی تقاضا دارم که بیشتر به قشنگی فوتبال توجه داشته باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وضعیت تیم ملي فوتبال ایران و دعوت بازیکنان از سوی سرمربی تیم به اردو به ما ربطي ندارد و همه اين مسائل به سرمربي تيم برمي گردد زيرا هر بازيکني از سوی سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شده است بنابراين اين انتخاب بازيکنان تيم ملي بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

قلعه نوعي در خصوص بازی ایران و لبنان گفت: در مورد این دیدار صحبت نمی کنم چون دوست ندارم تیم ملی ایران در آستانه دیدار با لبنان وارد حاشیه شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار