اعضاي تيم استقلال اين روزها با حواشي بسيار زيادي روبرو هستند كه سعي دارند از آنها فاصله بگيرند، اما اين اتفاق رخ نمي دهد. آخرين اخبار اين تيم را پس از پيروزي مقتدرانه اين تيم مي خوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اعضاي تيم استقلال با شرايطي خاص روبرو هستند كه براي جدايي و رهايي از اين شرايط تلاش زيادي دارند، اما اين اتفاق تابحال رخ نداده است و اعضاي تيم درگير حواشي هستند و اختلاف هايي در تيم وجود دارد كه غير قابل انكار است، اما سرمربي تيم استقلال سعي دارد از عمق اين اختلاف نظرات بكاهد و تيم را آماده انجام بازي هاي امتياز آور كند تا آبي ها بتوانند با اوضاعي ايده آل براي رسيدن به اهداف خود اقدامات لازم را انجام دهند.

از طرفي اعلام شده است كه اعضاي تيم و چندتن از افرادي كه از شرايط استقلال و مشكلات اين چنيني تيم باخبر هستند اعلام كردند كه براي اعضاي اين تيم برنامه ريزي انجام دادند و در نظر دارند كه دو بازيكن اصلي استقلال را در يك مكاني با يكديگر آشتي دهند، از طرفي اعلام شده است كه اين اتفاق پيش از اين قرار است براي رويانيان و فتح اله زاده رخ دهد، اما اين شرايط قرار است براي رحمتي و نكونام تكرار شود و اين دو بازيكن تيم ملي قرار است در اين مورد با شرايط خاصي روبرو شوند، زيرا مسئولان و مربيان تيم استقلال اقدامات لازم را انجام دادند تا اين دو بازيكن با روابط حسنه و بدون مشكل براي حضور در استقلال آماده شوند، اما اين اتفاق عملي نشد و در حال حاضر شرايط براي اين دو بازيكن تغيير كرده است، اما آنها تمايلي براي آشتي كردن ندارند و همچنان با اين وضعيت در استقلال تيم را همراهي مي كنند، حتي در اين خصوص آبي ها از تيم ملي پيغام دريافت كردند و اعلام شده است كه برخي اعضاي تيم ملي خواستار اين شدند كه استقلالي ها در اين خصوص برنامه ريزي كرده و شرايط را طوري پيش ببرند كه نكونام و رحمتي آشتي كنند. اين مراسم قرار است قبل از آغاز اردوي تيم ملي برگزار و انجام شود.

*** مخالفت باشگاه با درخواست جالب چند استقلالي

پس از اعلام چند روز تعطيلي توسط مربيان تيم استقلال، اعضاي اين تيم آماده حضور در مرحله جديد تمرينات تيمي مي شوند، اما چند بازيكن تيم استقلال خواستار سفر برون مرزي در اين تعطيلات شدند و مسئولان بنا بر اعلام خواسته كادر فني بااين موضوع مخالفت كرده و اعلام داشتند كه بازيكنان در روزهاي باقيمانده تا آغاز تمرينات حق خروج از كشور را ندارند زيرا ادامه بازي هاي ليگ براي استقلال حائز اهميت است و اعضاي اين تيم از روز ابتدايي آغاز تمرينات بايد خود را به مربيان معرفي كرده و در تمرينات گروهي حاضر شوند.

*** انتقاد استقلالي ها از كي روش

اعضاي تيم استقلال معتقدند كه كي روش بدون صحبت و گفتگو با رحمتي و جويا شدن نظر وي در خصوص دلايل كناره گيري اتفاقي اش از تيم ملي، وي را از خود و تيم ملي راند و اعلام كرد به وجود اين دروازه بان نيازي ندارد و از طرفي نيز دانيل داودي اعلام داشت نمي تواند تيم ملي را همراهي كند، اما اين اتفاق در حالي است كه آبي ها از كي روش انتقاد كرده و معتقدند كه سرمربي تيم ملي بدون گفتگو با بازيكنانش نبايد تصميمات عجولانه بگيرد و اين اتفاق از اصول حرفه اي گري به دور است، اما سرمربي تيم ملي بحثي را در اين خصوص انجام نداده است و منتظر تبعات و تصميمات فدراسيون است.

از طرفي اعلام شده است كه يكي از واسطه هاي امير قلعه نوعي در اين خصوص با كي روش تماس گرفته و در اين مورد با سرمربي تيم ملي گفتگو كرده است.

اين در حالي است كه سرمربي تيم ملي پاسخ درستي در اين مورد ارائه نكردهاست و مدعي است كه مسئولان نيز بايد در اين خصوص وارد ماجرا شده و با وي گفتگو كنند.

اين مربي قصد ندارد در حاليكه داوري پيشنهاد وي را براي اردوي پيش رو نپذيرفته است ريسك كند و رحمتي را در اختيار نداشته باشد، اما از طرفي نيز وي دراين مورد صحبت هايي را انجام داده است كه عليه دروازه بان تيم ملي و استقلال بود، زيرا وي تصور بازگشت و رفع اين مشكلات را ندارد و درخصوص شرايط برخي بازيكنان تيم ملي نيز اطلاعاتي در اختيار وي قرار گرفته است كه در تصميمات اين مربي تاثيرگذار است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار