مرد بي نواي چینی اعلام کرده است اصلا اهمیتی نمیدهد که داماد آینده اش پولدار باشد یا فقیر تنها چیزی که اهمیت دارد اخلاق و رفتار اوست این دختر فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه منچستر در سال 1999 است و اکنون در همین زمینه در انگلستان مشغول به کار است.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌معضل اجتماعي همجنسگرايي اکنون از غرب دامن گير يک پدر سرشناس هنگ کنگي که دخترش ساکن انگليس است ،‌ شده است .سرافکندگي اين  پدر  از انحراف جنسي دخترش باعث شده تا جايزه اي هنگفت را براي پسري که حاضر به ازدواج با او شود در نظر بگيرد اما هنوز هيچ کس حاضر به اين ازدواج  با چنين دختري نشده است .
چند ماه پیش یک مرد میلیاردر هنگ کنگی برای اینکه دختر همجنس باز خود را هدايت کند.پاداش قابل توجهی به مبلغ 40 میلیون پوند برای کسی که بتواند دخترش را متقاعد به ازدواج با او کند در نظر گرفت.

دختر این مرد، 8 سال است که همجنسگرا شده  و سال گذشته به صورت رسمی در پاریس ازدواج کرد. خجالت و آبروريزي ناشي از اين ازدواج باعث شد تا  آقای سیسیل چائو چنین پاداشی را برای دامادش در نظر بگیرد.

جیجی چائو 33 ساله دختر  این مرد ثروتمند با دستاويز قرار دادن اعتبار خانوادگي اش با وقاحت میگوید نظری در رابطه با این کار پدرم ندارم اما به نظرم سرگرمی جالبی باشد.

 مرد بي نواي چینی اعلام کرده است اصلا اهمیتی نمیدهد که داماد آینده اش پولدار باشد یا فقیر تنها چیزی که اهمیت دارد اخلاق و رفتار اوست و اینکه بتواند دختر این مرد را عاشق خود کند. این خانم فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه منچستر در سال 1999 است و اکنون در همین زمینه در انگلستان مشغول به کار است.

با انتشار این خبر انتظار می رفت افراد زیادی به وی مراجعه کنند و بدون دردسر صاحب یک زندگی لوکس و راحت شوند ولی ظاهرا طی چندین ماه جنجال خبری هنوز کسی حاضر به ازدواج با این دختر نشده و این میلیاردر هنگ کنگی تصمیم گرفته است بیش از پیش تبلیغ کرده و با نمایش ثروت خود افرادی را ترغیب به این کار کند.

آقای چائو گفت:  من جهیزیه ی سنگینی را برای دخترم در نظر گرفته ام.













منبع:جام نیوز
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رفیق
۲۱:۲۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
من میخوام باهاش. ازدواج کنم.
United States of America
Karameliyasi
۰۲:۰۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
سلام به اگر من بتونم ایشون رو پیدا کنم میتونم راضیش ش کنم و ازدواج کنه حد تا با خود من که دین ام اسلام و شیه هستم فقط کسی بتونه ادرسی چیزی پیدا کنه بده تا من بهش برسم کاری میکنم که دنیا شاخ در بیاره نه سواد دارم ن پول و نه قیافه ولی به خودم ایمان دارم که انجام بدم نه به خاطر پولش ...پول هم جای خود دارد ولی اون چه میگویند کسی نتونسته من میتوانم ...از سایت yjcکسی این پیغام منو دید بهم کمک کنه تا بتونم پیداش کنم کارم حرف نداره شما هم خودتون بی تعجب میملنید..فقط شهر آدرس یا پیچ اینستا یا فیس بوک ایدی بدین من ردیف کنم شما هم شاخ هاتون بیرون
United States of America
محمد
۱۹:۳۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
مگه چشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
بنده بدون هیچگونه چشم داشتی فقط اگر ایشان به ایران آمده و در بارهٔ اسلام تحقیق کند ، حاضرم با ایشان ازدواج کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
عجببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
چطور باید با این خانوم تماس گرفت
آخرین اخبار