رییس هیات قایقرانی و اسکی روی آب استان خراسان رضوی از قهرمانی تیم کانوپولوی بانوان استان در لیگ دسته یک کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حسن دهباشی زاده با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته یک کانوپولوی بانوان کشور روز 13 بهمن ماه با مشخص شدن تیم های برتر پایان یافت گفت: مسابقات هفته سوم لیگ دسته یک کانوپولوی بانوان کشور در استخر جی اصفهان به میزبانی باشگاه آب منطقه ای این استان برگزار شد که در مسابقات این هفته تیم های هیات قایقرانی استان های خراسان رضوی، فارس، چهارمحال و بختیاری و باشگاه آب منطقه ای اصفهان حضور داشتند.

وی افزود: در این مسابقات خراسان رضوی توانست در بازی اول خود 7 بر 1 بر تیم فارس غلبه کند سپس آب منطقه ای اصفهان را 6 بر 2 شکست داد و در دیدار سوم خود چهارمحال و بختیاری را با نتیجه 16 بر صفر در هم کوبید.

رییس هیات قایقرانی و اسکی روی آب استان خراسان رضوی اظهار کرد: با پایان این رقابت ها تیم هیات قایقرانی خراسان رضوی با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی مستقیما به لیگ برتر صعود کرد. وی یادآور شد: تیم آب منطقه ای استان اصفهان با 4 امتیاز و تفاضل گل 4+ دوم شد و برای صعود به لیگ برتر باید در مسابقه پلی آف با تیم آخر لیگ برتر رقابت کند و باشگاه هیات قایقرانی استان فارس با 4 امتیاز و تفاضل گل 2+ در رده سوم ایستاد و از راهیابی به لیگ برتر بازماند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.