ساخت 12 ضریح مرقد امامین عسگرین به استان زنجان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان درآئین شروع ساخت 12 پنجره ضریح امامین عسگرین(ع) با تاکید بر لزوم تسریع دادن و مشارکت آحاد مختلف در فعالیت های بازسازی مرقدهای منور امامین معصوم درعراق گفت: مردم استان زنجان بارها با مشارکت خود در زمینه بازسازی عتبات عالیات درعراق عزم راسخ خود را در این زمینه به اثبات رسانند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه ورود به عرصه بازسازی عتبات عالیات نباید انحصاری باشد،افزود: استان زنجان در زمینه ساخت بازسازی عتبات عالیات عراق فعالیت های خوبی با مشارکت سایراستانها انجام داده است که در حال حاضر زنجان با ساخت 12 پنجره ضریح امامین عسگرین به تنهایی در این خصوص فعالیت می کند.

هچنین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از ساخت 12 پنجره 2 متری حرم امامین عسگرین(ع) در استان زنجان خبر داد و گفت: این پنجره طی 3 ماه ساخته می شوند.

بابایی با بیان اینکه با موافقت ستاد بازسازی عتبات کشور کار ساخت 12 ضریح مرقد امامین عسگرین به استان زنجان واگذار شده است افزود: استان زنجان در گذشته فعالیت های گسترده ای درحوزه بازسازی عتبات عالیات در عراق صورت داده بود و ساخت 12 پنجره ضریح امامین عسگرین در کاظمین به عنوان یک فعالیت مستقل است که کلیه مراحل ساخت و آب طلاکاری پنجره های حرم امامین عسگرین در کارگاهی در زنجان انجام می شود.

وی ادامه داد: مشارکت در سنگ فرش حرم امام حسین(ع)ساخت گنبد امام جواد(ع)، حرم حضرت زهرا(س) در نجف و همچنین حرم امام علی(ع) از فعالیت های استان زنجان در زمینه بازسازی عتبات عالیات است.

همچنین مسئول کارگاه ساخت پنجره های حرمین عسگرین گفت: 12 پنجره طی 3 ماه با صرف هزینه 250 میلیون ساخت و آب طلاکاری خواهد شد.

حددیان افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم در موعد مقرر این 12 پنجره ساخته شود./س

برچسب ها: ساخت ، ضریح ، امامیم ، عسگرین ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.