عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هنر سینما باید در خدمت دین و فرهنگ اسلامی باشد، افزود: سینما رسانه ای عظیم است که می‌تواند منشأ تحول فرهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام میرقسمت موسویاصل افزود: بنده معتقدم که همه امکانات حیاتی بشر، اعم از تکنولوژی، علم یا هنر باید در خدمت تعالی انسان باشد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افزایش اعتبارات در حوزه فرهنگ و هنرازسوی دولت،می تواند اثراتی مثبت را در آینده به بدنه سینمای کشور در راستای تحقق چشم اندازهای کلان فرهنگیاین صنعت تزریق کند.

وی ادامه داد : به منظور حرکت به سمت سینمای فرهنگی و دست یابی به چنین جایگاهی باید فیلم سازان به لحاظ مادی و معنوی مورد حمایت جدی قرار گیرند.

حجت الاسلام موسوی اصل افزود : فرهنگ ایرانی ما ارزش ها، عقاید و باورها و جهان بینی خاص خود را دارد که باید بین اجزای آن یکپارچگی و همبستگی حاکم باشد تا موجب اختلال و دگرگونی درجامعه نشود. برای ایجاد این انسجام، سیستم آموزشی باید مؤلفه های این فرهنگ را به نحو کارشناسی شده در هم ادغام کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هنر سینما باید در خدمت دین و فرهنگ اسلامی باشد، : سینما رسانه ای عظیم است که می تواند منشأ تحول فرهنگی باشد./س

برچسب ها: اردبیل ، سینما ، در ، خدمت ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.