شرکت بيمه ايران براساس تعهدات بيمه‌اي خود بيمه نامه‌هاي جديد را طراحي و در آينده نزديک به تدريج وارد چرخه بيمه کشور مي‌کنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، جواد سهاميان مقدم مدير عامل شرکت سهامي بيمه ايران در نشست خبري خود با بيان اين مطلب گفت: صنعت بيمه توانسته در اين مدت از رشد و ضريب نفوذ قابل توجهي طي سال‌هاي اخير و اقتصاد کشور برخوردار شود.
سهاميان تصريح کرد: در سال‌هاي اخير اتفاق مهمي که در عرصه اقتصادي کشور رخ داد صدور فرمان ده ماده‌اي رياست جمهوري در بخش تحولات اقتصادي به ويژه تحول صنعت بيمه به منظور مبارزه با تحريم‌هاي اقتصادي اعمال شده از سوي غرب است.
مدير  عامل شرکت بيمه ايران با بيان اينکه تحريم‌هاي اعمال شده توسط غرب بسيار خطرناکتر از جنگ رخ به رخ است گفت: تغييرات بيمه‌اي ايران توانسته با گذشت 74 سال از عمر صنعت بيمه در کشور سهم قريب نفوذ بيمه را به طور چشمگيري افزايش دهد به طوري که در حال حاضر بيش از 50 درصد سهم بازار و صنعت بيمه متعلق به شرکت بيمه ايران است.
وي تصريح کرد: ميزان پرتوي نفوذ بيمه در کشور طي سال‌هاي اخير رشد قابل توجهي يافته به طوري که سهم شرکت بيمه ايران در صدور حق بيمه در 5 سال اخير سه و نيم برابر افزايش يافته به طوري که اين رقم پنج برابر مجموع عمر 74 ساله شرکت بيمه ايران در عرصه توليد بيمه نامه است.
وي تصريح کرد: بيمه نامه‌هاي جديد از جمله بيمه مهريه، بيمه عمر زنان، بيمه نامه درمان خبرنگاران و بيمه بيکاري هنرمندان سينما در راه است که به زودي اين بيمه نامه‌ها از سوي شرکت بيمه ايران به متقاضيان ارائه مي‌شود.
سهاميان ادامه داد: در بحث بيمه درمان خبرنگاران موضوع ارائه پوشش بيمه‌اي مناسب و تامين هزينه‌هاي درمان خبرنگاران از سوي شرکت بيمه ايران مطرح است.
در خصوص بيمه هنرمندان بحث بيمه بيکاري آنها مطرح است که براين اساس شرکت بيمه ايران اقدام به طراحي بيمه نامه بيکاري هنرمندان کرده تا در زماني که بيکار هستند بيمه بيکاري به آنها پرداخت شود تا از لحاظ تامين منابع مالي و مخارج مورد نياز با مشکل مواجه نشوند.
وي در خصوص بحث حضور صنعت بيمه در صنعت نفت و گاز گفت: شرکت بيمه ايران توانسته در قالب کنسرسيوم متشکل از ساير شرکت‌‌هاي بيمه  اقدام به ارائه پوشش بيمه‌اي براي صنعت نفت و گاز کشور کند که در اين رابطه بحث پوشش بيمه‌اي جکت 13 مطرح است که برآورد خسارت بيمه‌اي آن بعد از بررسي‌هاي انجام شده به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود همچنين بيمه ايران در بخش پوشش بيمه‌اي هواپيماها حضور فعال داشته که شامل بخش‌هاي بيمه‌اي هواپيما، بيمه کادر فني پرواز، بيمه مسافران، بيمه پروازهاي داخلي و ساير موارد مربوط به پرواز حتي پروازهاي نظامي که به منظور انجام خدمات غير نظامي انجام مي‌شود، است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار