طرح هاي جديد بيمه مسافرتي شرکت بيمه سامان به بازار عرضه شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛احمد رضا ضرابيه، معاون طرح و برنامه شرکت بيمه سامان اعلام کرد: بيمه سامان با هدف تقويت اعتماد عمومي به صنعت بيمه و افزايش آگاهي عمومي از خدمات بيمه اي، انطباق کامل شرايط محصولات و خدمات خود با نياز مردم عزيز کشورمان را ارزيابي مجدد مي کند.در اين راستا طرح هاي جديد بيمه مسافرتي با نگاهي نو به نياز هموطنانمان در سفرهاي خارج از کشور توسط شرکت بيمه سامان طراحي و عرضه شده است..
وي در اين باره گفت: پس از انجام تحقيقات ميداني و تحليل نيازهاي واقعي مشتريان، محققان بيمه سامان مقاصد اصلي مسافران ايراني، متوسط مدت زمان سفرهاي ايشان و خطرات عمده اي که اين مسافران را در خارج از کشور تهديد مي کند را شناسايي کرده و بر اساس اين اطلاعات طرحهاي جديد بيمه مسافرتي سامان را، آنگونه که مورد نياز مردم است، طراحي کرده اند.
همچنين با توجه به اينکه يکي از نيازهاي اصلي مشتريان ، دريافت اطلاعات کامل، درست و به موقع ارزيابي شده است و به منظورتسهيل فرآيند بررسي وپرداخت خسارت، در دفترچه شرايط عمومي بيمه مسافرتي سامان، کانال هاي اعلام خسارت، شرايط پرداخت خسارت، مدارک و مستندات مورد نياز بيمه سامان براي پرداخت خسارت، بصورت کاملاً گويا ذکر شده است.
ضرابيه وظيفه اصلي بيمه سامان را تأمين اطمينان و آرامش براي جامعه عنوان نمود و در اين باره اضافه کرد: اگر ارائه بيمه مسافرتي سامان به مردم کشورمان به عنوان يک محصول نوين بتواند خاطره اي خوش در ذهن حتي يک هموطن ايراني ايجاد کند، بيمه سامان رسالت خود را انجام داده است.
احمد رضا ضرابيه تصريح کرد: هر مسافر با توجه به بودجه سفر خود، ميزاني مشخصي ارز به همراه دارد که در نظر دارد اين ميزان ارز را براي مقاصد مشخص از جمله، هزينه اقامت، اياب و ذهاب، خورد و خوراک، خريد و غيره مصرف کند. در صورتيکه خداي نکرده اتفاقي براي مسافر بيفتد، اين ارز مي بايست براي مواردي از جمله هزينه بيمارستان و پزشک و غيره صرف شود.با برخورداري از بيمه مسافرتي سامان، نه تنها هزينه هاي تحميل شده به مسافر به علت بيماري و حوادث تحت پوشش مي باشد بلکه اين هزينه نيز توسط بيمه سامان بصورت مستقيم و در خارج از کشور به پزشک، بيمارستان و يا مرکز خدماتي پرداخت مي شود و مسافر نگراني از مصرف ارز همراه خود ندارد.
ضرابيه اضافه نمود : هزينه هاي درماني، فوريت هاي پزشکي و دندانپزشکي، تاخير در حرکت هواپيما و گم شدن چمدان ها از جمله مواردي است که بيمه مسافرتي سامان تحت پوشش قرار مي دهد تا مسافرين گرامي با خيالي آسوده سفري بيادماندني را تجربه کنند. از جمله مزاياي عمده بيمه مسافرتي سامان مي توان به خدمات 24 ساعته، پشتيباني اپراتور فارسي زبان و پرداخت هزينه هاي خسارت بصورت مستقيم از طريق مراکز خدماتي و درماني در سراسر جهان اشاره کرد.
مسافران و علاقه مندان به حوزه گردشگري و سفر براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص طرحهاي جديد بيمه مسافرتي سامان مي توانند به پايگاه اطلاع رساني شرکت بيمه سامان به آدرس www.samaninsurance.com مراجعه کنند و يا با شماره تلفن چهار رقمي 8943 - 021 تماس گرفته و يابه نمايندگي هاي مجاز بيمه سامان درسراسرکشورمراجعه نمايند.
برچسب ها: بیمه طرح ، سامان ، مشتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار