مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: سطح مسابقات جام یاریگین در برخی از اوزان در حد مسابقات جهانی بود.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به این کادر فنی نگاه ویژه ای به پشتوانه سازی و سازندگی دارد پس از سال هادر جام یاریگین شرکت کردیم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات جام یاریگین امسال در برخی ازاوزان واقعاً بالا بود به طوری که چند تن از مدال آوران جهان والمپیک در این مسابقات شکست خوردند و در عین ناباوری ازدور رقابتها کنار رفتند.

دارنده دو مدال نقره جهان در موردعملکرد کشتی گیران ایرانی در این مسابقات گفت: به هرحال با توجه به این که نفرات اعزامی تجربه لازم را نداشتند نمی توان از آنها توقع چندانی داشت اما واقعاً در یکی دو وزن از بچه ها انتظار بیشتری داشتیم ،آذر شکیب کشتی های بسیار قابل قبولی گرفت، ضمن آنکه داوری نیز به ضرر ما بود.

محمدی با اشاره به این که باید به پشتوانه ها توجه بیشتری شود اظهار داشت: اگر قرار باشد همیشه از نفرات اصلی خود در مسابقات مختلف استفاده کنیم کشتی کشور در آینده دچار مشکی می شود به همین  دلیل ما باید همواره با میدان دادن به جوانترها در تورنمنتهای  معتبرآنها را برای مسابقات بزرگ آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اسامی کشتی گیران حاضر در جام جهانی چه زمانی اعلام خواهد شد گفت: کادر فنی در این خصوص هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است اما طی روزهای آتی با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر بهترین ها را برای حضور پرقدرت در این مسابقات اعلام خواهیم کرد.
 
رقابتهای کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه روزهای 6 تا 8 بهمن ماه با حضور کشتی گیرانی از حدود 20 کشور دنیا در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد./مح
برچسب ها: محمدی ، یارگین ، کشتی ، آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار