سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: مجمع فدراسيون فوتبال مکاني براي حضور با تجربه هاست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران فیروز کریمی در جمع خبرنگاران گفت: بازي پيکان و داماش قرار است در ورزشگاه تختي برگزار شو د که مي توان در هماهنگي با سازمان ليگ زمان آنرا روز يکشنبه مشخص کرد.
 
سرمربي تيم فوتبال پيکان با اشاره به وضعیت تیم داماش اظهار داشت: این تیم برخلاف نتایجی که گرفته و جایگاهی که در جدول دارد بسیار خوب بازی می‌کند. در بازی با پرسپولیس به هیچ عنوان چهره یک تیم مغلوب را نداشت. در بازی با مس هم در شهر کرمان خوب بازی کرد و باید چند گل می‌زد.

کریمی در مورد مصدومان تیم خود گفت: تقريبا 5 بازیکن تأثیرگذار ما مصدوم هستند، ایمان مبعلی و میربزرگی هم جزو مصدومان هستند. برای بازی با داماش دو جلسه تمرین کردیم که به نسبت پیشرفت هم داشته ‌ایم. ما نقاط ضعف را پیدا کرده‌ایم و امیدوارم شرایط بدنی و آب و هوایی به ما اجازه بدهد که امتیاز کامل را بگیریم.

سرمربی پیکان در مورد اظهارات کی‌روش در مورد تمارض و وقت‌کشی در ليگ گفت: تا حدودي گفته هاي او درست است: اما نه در مورد همه تيمها.
 
وی افزود: اين رويه بيشتر در کشورهاي عربي ديده مي شود وبه تازگي در ميان تعدادي از بازيکنان تيمها رواج يافته است. اين موضوع معمولا از خصايص تيمهاي نتيجه گراست. اما با همين ليگ که داريم 2 بار به جام جهاني صعود داشته ايم. در حال حاضر هم لیگ ما پیشرفت و پتانسیل خوبی دارد و امکانات باشگاه‌های ما بیشتر شده، بازیکنان و مربیان ما دستمزد تقریباً حرفه‌ای می‌گیرند.
 

کریمی با اشاره به بازی با استقلال عنوان کرد: من روز قبل از بازی با استقلال قرارداد بستم و هیچ تمرینی با پیکان نداشتم حتی قرار بود بازی با استقلال را از جایگاه ویژه تماشا کنم و تیم را آنالیز کنیم اما دیدیم صورت خوشی ندارد که تیم بدون مربی مقابل استقلال باشدو فقط مسئول تدارکات روی نیمکت حضور داشته باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم ساکت الهامی روی نیمکت باشد و من هم از جایگاه بازی را تماشا کنم اما کارت مربیگری من زودتر از کارت الهامی صادر شد و من هم اسم بازیکنان را در بازی با استقلال به طور کامل نمی‌دانستم و این ریسک را قبول کردم و هدایت پیکان را برعهده گرفته‌ام.

سرمربی پیکان افزود: اگر لیگ ما کیفیت لازم را ندارد به خاطر برخی قوانین من درآوردی است که یکی از آنها همین سقوط 4.5 تیم به دسته یک است. همین قانون باعث شده کیفیت لیگ نسبت به سالهای گذشته پایین بیاید از هفته پنجم به بعد تیم‌ها تحت تأثیر این قانون قرار گرفته‌اند و این مسئله مشهود بود.

در مورد تيمهاي سقوط کننده و یا جام حذفی باید به جای سازمان لیگ، مجمع فدراسیون  تصمیم بگیرد زیرا هیئت رئیسه سازمان لیگ تجربه لازم را در این مورد ندارد.شرایط باید به گونه‌ای باشد که مربیان در مجمع عمومی فدراسیون اظهار نظر کنند. زیرا تجربه یک مربی بسیار بیشتر از دو سه عضو هیئت رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ است.  کم کردن تیم‌ها در سال جام جهانی اشتباه بود و نتیجه‌اش همین می‌شود که برخی تیم‌ها وقت‌کشی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار