در پی قرار نگرفتن ایران در لیست برترین های فوتسال جهان؛

علیرضا افضل: شانس مربیان و بازیکنان ایرانی در انتخاب برترین ها کم شد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: عدم حضور نام تیم ملی در لیست بهترین های جهان شانس مان را برای انتخاب بهترین مربی، بازیکن و باشگاه کم می کند.

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: با نبودن نام ایران در لیست 10 تیم برتر جهان شانس ایران برای کسب دیگر عنوان نیز کاهش می یابد.

زمانی که کارشناسان برای انتخاب بهترین بازیکن، مربی‌، باشگاه تصمیم می گیرند بیشتر به تیم هایی اهمیت می دهند که در جمع بهترین ها حضور داشته باشند زیرا جزئیات باعث کسب یک کل موفق می شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: تا زمانی که برزیل به عنوان قهرمان جهان و اسپانیا به عنوان نایب قهرمان در رده دوم قرار دارد و  دیگر مدعیان خودنمایی می کنند شانس کمی برای انتخاب شدن خواهیم داشت.

*3 امتیاز بازی به درستی به ما تعلق گرفت

علیرضا افضل در خصوص مقابله با گیتی پسند گفت: بازی خوبی را مقابل میثاق داشتیم. بازی را با دو نیمه متفاوت پشت سر گذاشتیم. نیمه اول با برتری میثاق به پایان رسید اما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم.

همان گونه که قبل از بازی نیز اشاره کردم رقابت سختی را مقابل میثاق داشتیم زیرا بازیکنان این تیم در تمام مدت مسابقه دویدند و جنگیدند اما در پایان ما پیروز مسابقه بودیم.

وی خاطرنشان کرد: گل دوم تیم ما کاملا صحیح بود با وجود اینکه کنار زمین ایستاده بودم متوجه این نکته شدم داور که در فاصله نزدیک تری به صحنه قرار داشت به طور حتم صحیح بودن گل را مشاهده کرده بود.

معتقدم داور در موقعیت خوبی نسبت به صحنه قرار داشت و ناظر تمام وقایع بود به همین دلیل بدون هیچ تردیدی می گویم گل دوم به درستی اعلام شد.

افضل خاطر نشان کرد: میثاق میزبان خوبی بود و بازی از جانب گیتی پسند حاشیه ای نداشت. تماشاگران نیز رفتارهای بدی نداشتند تنها در مقطعی از بازی بحث تبانی فصل گذشته را پیش کشیدند و زمانی که فهمیدند تیم ما عکس العملی نخواهد داشت این شعارها خاتمه یافت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار