موسیقی پاپ با وجود امکانات بسیار کم از همه لحاظ مظلوم واقع شده است.

بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه امسال هم همانند سال گذشته می‌توانم در جشنواره موسیقی فجر حضور داشته باشم البته بدون شک جای موسیقی پاپ در بخش رقابتی این جشنواره خالی است زیرا طی سالیان گذشته خوانندگان پاپ نشان داده اند توانایی شرکت در جشنواره رقابتی را دارند.

وی عنوان کرد: برای بالا رفتن سطح جشنواره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می بایست کمیته های استعدادیابی تشکیل دهد تا با حضور در استان های مختلف استعدادهای جوان را شناسایی کرده و آن ها را برای حضور در جشنواره آماده کنند.

خواننده آلبوم "آرامش" در ارتباط با سطح کیفی موسیقی پاپ اظهار کرد: با توجه به این امکاناتی که در موسیقی پاپ داریم نباید انتظار زیادی از عوامل آن داشته باشیم زيرا این سبک موسیقی از همه لحاظ مظلوم واقع شده است.

بهنام صفوی در رابطه با برنامه های آینده خود اظهار داشت: چند ماهی است که مراحل ساخت آلبوم سوم خود را شروع کرده ام و تا به این لحظه ترانه های آلبوم را انتخاب کرده ام. البته با توجه به مراحل آهنگسازی و تنظیم امیدوارم این آلبوم را در سال آینده منتشر کنم.

وی در مورد برنامه کنسرت های خود اظهار داشت: چهاردهم و پانزدهم همین ماه در اهواز اجرا خواهم داشت و امیدوارم تا پایان سال در سفرهای ماهشهر و آبادان نیز اجرا داشته باشم.

گفتني است، بهنام صفوي در بخش جنبي بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر درچهارمین روز از جشنواره یعنی 28 بهمن ماه در ساعت 18:30 در برج ميلاد اجرا خواهد داشت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار