تجربه 20 ساله در عرصه فیلمسازی با باز کردن مسیر جدیدی سبب بیان کردن دغدغه هایم در آثار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در دومین برنامه از سری برنامه های "هفت" ویژه جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور زنده از  برج میلاد "علی قوی تن" کارگردان فیلم سینمایی "آفتاب، مهتاب، زمین" با توجه به نمایش در آمدن فیلمش در برج در خصوص اثرش گفت: تجربه 20 ساله من در عرصه فیلمسازی باعث شده تا باز کردن مسیری جدیدی دغدغه هایم را برای مردم بهتر بیان کنم.

وی افزود: سال های گذشته من در ژانرهای مختلفی همچون کمدی، حادثه ای، اجتماعی و.. فعالیت می کردم چون تهیه کننده ها به بازگشت سرمایه می‌اندیشند و من به این معتقد نیستم به همین خاطر با مهیا شدن شرایط و سرمایه خودم علاقه مند به ساخت چنین فیلم هایی بودم که بیش تر از بازگشت سرمایه همگام با نگاه کارگردان باشد.

این کارگردان اظهار داشت: یکی از دغدغه های من پرداختن به روحانیون بود این اثر به خاطر تلاش ما برای نزدیک کردن داستان به واقعیت و بیان حرف دلمان با مخاطب ارتباط برقرار می کند و به اعتقاد من فیلمساز باید کوشش خود را برای پیدا کردن زبانی برای مخاطبان خود بکند.

قوی تن ادامه داد: در تمام دنیا هنگامی که یک فیلم با هدف تجاری و گیشه ای همانند "تایتانیک" و "کلاه قرمزی" برای فتح گیشه ساخته می شود به طور حتم به هدف خود دست می یابد اما سینما باید با ارائه محصولات متنوع و تامین ذائقه ها، فیلم های مورد نظر همه نوع مخاطبی را ارائه کند.

در ادامه این نشست "شهاب نوروزیان" مدیر فیلمبرداری این اثر عنوان کرد: چرخش "قوی تن" در سال 85 و تمایل او برای ساخت اثری شاعرانه با محوریت مردم و باورهای دینی آنان کار شجاعانه ای بود وی سینمای خاص خودش را تعریف کرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار