در 10 ماهه امسال‌ با اجرای طرح‌های مختلف، ضربتی و مشارکت آحاد مختلف جامعه بیش از 80 درصد جرائم به وقوع پیوسته در استان کشف شده است.




به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از(ایسنا)، سرهنگ «علیرضا صالحی» از کشف 456 فقره سرقت داخل خودرو خبر داد و گفت: با آمادگی پلیس و مشارکت جدی مردم، استان زنجان محل امنی برای جولان مجرمان نیست.

وی افزود: با همکاری جدی اقشار مختلف جامعه و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس، امنیت مطلوبی در سطح استان حاکم است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: در 10 ماهه امسال‌ با اجرای طرح‌های مختلف، ضربتی و مشارکت آحاد مختلف جامعه بیش از 80 درصد جرائم به وقوع پیوسته در استان کشف شده است.

صالحی گفت: خدمت‌گزاری به مردم متدین و ولایتمدار استان زنجان از افتخارات پلیس زنجان است و پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات خود به امنیت و آسایش مردم لطمه وارد کنند.

وی با تاکید بر تداوم طرح‌های ضربتی پلیس زنجان، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی در اجرای ماموریت‌های پلیس سبب موفقیت و رضایت شهروندان می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان یادآور شد: در 10 ماهه امسال 456 فقره سرقت داخل خودرو در سطح استان کشف شد که امید می‌رود شهروندان با جدی گرفتن هشدارهای پلیس، مجرمان را در اجرای افکار پلید خود ناکام گذارند.
برچسب ها: جرم ، مجرمان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.